Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De nieuwe regels kwamen er pas later: Beleidsupdate (ivbm Google)
Dat vraag ik mij ook af.WTF doe je met al jouw zever heel de tijd op een bodybuildingsforum. Daar zijn toch ook andere forums voor, ga daar een beetje de sfeer vergallen.
Prima als dat de reden was om de link te verwijderen.
Dan had het topic verplaatst moeten worden naar prive.

Denk je nu echt dat als een Belg de keel had over gesneden van een Fransman het hier wel mocht blijven staan? Wake up man. Je hebt even hard oogkleppen op als die IS "strijders" waar je continu over zit te zagen. Ga iets nuttigs doen, kweek een brein ofzo idk.als het over moslims gaat,mag het niet,welkom in 2018![]()
Denk je nu echt dat als een Belg de keel had over gesneden van een Fransman het hier wel mocht blijven staan? Wake up man. Je hebt even hard oogkleppen op als die IS "strijders" waar je continu over zit te zagen. Ga iets nuttigs doen, kweek een brein ofzo idk.
Jij bent al voorbij veel punten die hier gemaakt zijn. Ik heb geen oogkleppen op, ik kan dingen nog altijd objectief bekijken wat jij overduidelijk niet kan.je snapt me punt niet eens,dus wie moet hier een brein kweken?en blijf die oogkleppen maar ophouden
Jij bent al voorbij veel punten die hier gemaakt zijn. Ik heb geen oogkleppen op, ik kan dingen nog altijd objectief bekijken wat jij overduidelijk niet kan.
Jij bent al voorbij veel punten die hier gemaakt zijn. Ik heb geen oogkleppen op, ik kan dingen nog altijd objectief bekijken wat jij overduidelijk niet kan.
Moest jij eens gewoon van DBB blijvengoed voor jouw dan,blijf dan nu gewoon uit het topic, een fijne dag nog ...

Je gaat er random van uit dat ik links ben? Objectiviteit van jou weer bewezen.hahaha voor jouw linkse rat?laat me niet lachen,ieder zijn mening en als de mijne je niet aanstaat rot je op uit me topic,ok?
Hij heeft het over je rat, niet over jou.Je gaat er random van uit dat ik links ben? Objectiviteit van jou weer bewezen.
Ken je het verschil niet tussen jou en jouw, me en mijn. En komma's weet je ook niet te plaatsen. Tussen aanstaat en rot moet er een komma. Als iemand dus niet akkoord is met jou, is het een linkse rat? Ik heb liever dat ze mij een linkse rat noemen dan een domme aap.hahaha voor jouw linkse rat?laat me niet lachen,ieder zijn mening en als de mijne je niet aanstaat rot je op uit me topic,ok?
Die is goed.
Inderdaad. Hij had het over haar linkse rat.