AndroidHealthClinic

De Islam & Moslims

Status
Niet open voor verdere reacties.
WTF doe je met al jouw zever heel de tijd op een bodybuildingsforum. Daar zijn toch ook andere forums voor, ga daar een beetje de sfeer vergallen.

als het over moslims gaat,mag het niet,welkom in 2018 ;)
Denk je nu echt dat als een Belg de keel had over gesneden van een Fransman het hier wel mocht blijven staan? Wake up man. Je hebt even hard oogkleppen op als die IS "strijders" waar je continu over zit te zagen. Ga iets nuttigs doen, kweek een brein ofzo idk.

Denk je nu echt dat als een Belg de keel had over gesneden van een Fransman het hier wel mocht blijven staan? Wake up man. Je hebt even hard oogkleppen op als die IS "strijders" waar je continu over zit te zagen. Ga iets nuttigs doen, kweek een brein ofzo idk.

je snapt me punt niet eens,dus wie moet hier een brein kweken?en blijf die oogkleppen maar ophouden

Jij bent al voorbij veel punten die hier gemaakt zijn. Ik heb geen oogkleppen op, ik kan dingen nog altijd objectief bekijken wat jij overduidelijk niet kan.

Maar ja, wat is de definitie van objectiviteit ?

Ik ben van mening dat dat woord helemaal niet in het woordenboek zou moeten staan.

#Allisfakenews

hahaha voor jouw linkse rat?laat me niet lachen,ieder zijn mening en als de mijne je niet aanstaat rot je op uit me topic,ok?
Ken je het verschil niet tussen jou en jouw, me en mijn. En komma's weet je ook niet te plaatsen. Tussen aanstaat en rot moet er een komma. Als iemand dus niet akkoord is met jou, is het een linkse rat? Ik heb liever dat ze mij een linkse rat noemen dan een domme aap.

Ik zal het eens aan hun vragen.

IMG_20181219_192818.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven