XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Zou je het leuk vinden als ik een instagram of facebook voor je maak en dagelijks updates ga posten? Ik zorg voor de marketing, jij zorgt voor spannende pics! Wedden dat het een succes word??

Je weet dat Deaphi binnen de top 10 van Europa (PL) zit?

Beetje respect dus.

Beetje respect dus.
Nog meer kans dus dat dit een groot succes gaat worden, Deaphi kan straks niet meer normaal over straat. Zit straks bij RTL boulevard elke avond aan de tafel, bij Pauw, RTL late night.. Vrouwen wachten in de rij voor handtekeningen. Beter kan het niet!

Nog meer kans dus dat dit een groot succes gaat worden, Deaphi kan straks niet meer normaal over straat. Zit straks bij RTL boulevard elke avond aan de tafel, bij Pauw, RTL late night.. Vrouwen wachten in de rij voor handtekeningen. Beter kan het niet!
:roflol: :roflol: Goed dat je wat actiever bent op het forum !!

Beste bicaps JoertjuH

-Ik ben true natty, dus je lult uit je nek.
-Je weet niet wat mijn werk in houd

Thanks bro!

Ik snap ook niet waar mensen het vandaan halen om direct te zeggen dat iemand kuurt, kijk ik kuur al jaren, echt jaren non stop gewoon bijna. Maar ik zie direct met mijn kuurders ogen dat jij natty bent! Of nou ja, niet natty maar true natty natuurlijk.

Ik snap ook niet waar mensen het vandaan halen om direct te zeggen dat iemand kuurt, kijk ik kuur al jaren, echt jaren non stop gewoon bijna. Maar ik zie direct met mijn kuurders ogen dat jij natty bent! Of nou ja, niet natty maar true natty natuurlijk.

Kijk, dit waardeer ik! Ik mag jou wel.

Zou je het leuk vinden als ik een instagram of facebook voor je maak en dagelijks updates ga posten? Ik zorg voor de marketing, jij zorgt voor spannende pics! Wedden dat het een succes word??

Beetje respect dus.

Beetje respect ja ik ben wel de slechts presterende internationale powerlifter van dit moment

ook dat is een prestatie

ik kijk hier al een tijdje maar post eigenlijk nooit :) Toch eens een update foto zetten hier :) foto's zijn van voor ik starte en van 82.5Kg (ondertussen weeg ik 84). Vet % gok ik 12-13% of wat denken jullie?

2lb055f.jpg

---------- Toegevoegd om 21:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:51 ----------

ik kijk hier al een tijdje maar post eigenlijk nooit :) Toch eens een update foto zetten hier :) foto's zijn van voor ik starte en van 82.5Kg (ondertussen weeg ik 84). Vet % gok ik 12-13% of wat denken jullie?

2lb055f.jpg

nette progressie, welke tijdspanne ?

nette progressie, welke tijdspanne ?
Thanks :)Jaar of 6. Maar heb wel aardig wat problemen gehad in die tijd. Wat gebroken, ligamenten gescheurd zo'n dingen, ben nu 1jaar serieuze bezig zonder echt tegenslagen en het verloopt wel goed nu.

netjes, je hebt wel een flinke pelvic tilt

Niet zo groot als de meesten hier. Maar eindelijk 40cm armen aangetikt! :D

image.jpg

Terug
Naar boven