AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Beetje klaar voor zomer alvast JeWeEtZelluf

8z1c0z.png

@kaygell Is da serieus maar 65kg?

het is altijd wel ergens zomer

Beste tet*en Sniezel.

Sick fysiek Sniezel.. lekker bezig hoor!

Sick fysiek Sniezel.. lekker bezig hoor!

Thanks guys!

het is altijd wel ergens zomer
En zo is het maar net :D

Damn pro niveau. Gaan de musclemania plannen nog door?

Alhoewel die wedstrijden niet echt mijn prioriteit meer zijn wil ik missch alsnog wel een keer meedoen. Ik zie t anderhalf maand van te voren wel ofzo.

Qua gear hoef ik er ook geen rekening mee te houden (je wordt daar getest) gezien ik eigenlijk toch al bijna nooit meer iets pak.

Als je aan de AAS zit moet je die shit iig goed plannen, geloof dat ze tot 3 maanden na inject nog iets terug kunnen vinden.

Thanks guys!

En zo is het maar net :D

Alhoewel die wedstrijden niet echt mijn prioriteit meer zijn wil ik missch alsnog wel een keer meedoen. Ik zie t anderhalf maand van te voren wel ofzo.

Qua gear hoef ik er ook geen rekening mee te houden (je wordt daar getest) gezien ik eigenlijk toch al bijna nooit meer iets pak.

Als je aan de AAS zit moet je die shit iig goed plannen, geloof dat ze tot 3 maanden na inject nog iets terug kunnen vinden.

test suspension is na nog geen 2 weken untraceable geloof ik.

test suspension is na nog geen 2 weken untraceable geloof ik.

Ja, wat dat betreft inderdaad... Had het ooit nagelezen, vooral die enanthaten etc moet je weg van blijven.
Maar volgens mij kan je nog tot een week van te voren clen gebruiken, en tot 3 weken van te voren TestP ofzo.
Maar f**k, dan ben je gewoon nog 100% ON!

Het is zelfs een techniek om 3 weken voor je wedstrijd OFF te gaan zodat je nog minder vocht vasthoudt. Dus wat dat betreft kan je er op die wedstrijden zo groot en huge als je wilt bij staan (wat Sergi Constance etc wel bewijzen :D)

Daarom had Tavi Castro toch ook Muscle Mania gedaan, (ik citeer uit krant artikel) "omdat het een natural wedstrijd is waar je getest wordt" :roflol:

Nog steeds jaloers op die shreds van je sniezel:( ik ben maar weer gaan bulken, gaat me helaas beter af:(;)

Nog steeds jaloers op die shreds van je sniezel:( ik ben maar weer gaan bulken, gaat me helaas beter af:(;)

Hoe zetten jullie de gedachte opzij dat er niks overblijft dan bij een cut? zou het ook wel willen maar heb dan in mn hoofd dat dat eigenlijk niet onder de 120kg 12% of zo moet zijn..

Terug
Naar boven