Flippie22
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 352
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 13%
Bruut fysiek!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Das wel minder dan 15% hoor!
Potverdomme, door die foto's van joeri krijg ik spontaan zin om een gram test in mn reet te zetten.

rrrightHeb jij even pech dat jij die ekte viking genen niet hebt Joeri is natty trouwens![]()

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
3 weeks out... Tijdstip van posten... Tja, dramatisch... Slapeloosheid lijkt erbij te horen deze laatste weken van m'n wedstrijd prep. Herkenbaar iemand?
M'n schouders zijn altijd mijn zwakste punt geweest. Ik ben zo blij dat dat zich goed gecorrigeerd heeft in de afgelopen weken. Ik sta nu ongeveer 11%.

Je schouders waren het zwakste? t*ring.... Indrukwekkend!![Afbeelding niet meer beschikbaar] 3 weeks out... Tijdstip van posten... Tja, dramatisch... Slapeloosheid lijkt erbij te horen deze laatste weken van m'n wedstrijd prep. Herkenbaar iemand? M'n schouders zijn altijd mijn zwakste punt geweest. Ik ben zo blij dat dat zich goed gecorrigeerd heeft in de afgelopen weken. Ik sta nu ongeveer 11%.

Ik zal hier af en toe een update foto plaatsen.Gedurfd, dan nog wisselen. Maar je hebt wel echt gruwelijke schouders, moeilijk voor te stellen dat dat niet oke wasThanks allemaal! Patricia, dankjewel voor je mooie compliment. Ik vind mezelf te klein voor de fysiek maar misschien volgend jaar. Dit jaar sta ik bodyfitness. Mijn schouders waren tot op ongeveer tien weken geleden praktisch nihil. Nadat ik van coach ben gewisseld (best eng zo in je prep) ging het ineens heel snel. Soms gewoon even wat veranderingen aanbrengen en je lichaam een andere prikkel geven. Bedankt voor de complimenten, dat doet goedEdit: Oh, nee, geen logje, ik heb dat wel eens geprobeerd maar ik ben niet erg georganiseerd met bijhouden
Ik zal hier af en toe een update foto plaatsen.