AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Bodybuildert :p

1zczq54.jpg

Bruut fysiek!

Sick fysiek Ecto :o

geil dirk

30% bf bisep
3097czt.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

3 weeks out... Tijdstip van posten... Tja, dramatisch... Slapeloosheid lijkt erbij te horen deze laatste weken van m'n wedstrijd prep. Herkenbaar iemand?
M'n schouders zijn altijd mijn zwakste punt geweest. Ik ben zo blij dat dat zich goed gecorrigeerd heeft in de afgelopen weken. Ik sta nu ongeveer 11%.

2015-05-22 10.31.42.jpg

Holy shit!! Mooie tattoo :p

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

3 weeks out... Tijdstip van posten... Tja, dramatisch... Slapeloosheid lijkt erbij te horen deze laatste weken van m'n wedstrijd prep. Herkenbaar iemand?
M'n schouders zijn altijd mijn zwakste punt geweest. Ik ben zo blij dat dat zich goed gecorrigeerd heeft in de afgelopen weken. Ik sta nu ongeveer 11%.

Very nice! Success nog de laatste weken.

En zo laat is dat toch niet dat je post :p

Thanks! Nou, t was half vier en nu alweer op 't fietsje voor nuchtere cardio :p Normaal trekt deze oude vrouw dat niet hoor. Zal wel zenuwen zijn ofzo haha.

Goede delt meid.

Slapeloosheid kennen de tren mannen wel :)

Kutste is als je dan ook nog trek hebt :(

Super fysiek Chocola, dikke delt en goeie arm:bow:

[Afbeelding niet meer beschikbaar] 3 weeks out... Tijdstip van posten... Tja, dramatisch... Slapeloosheid lijkt erbij te horen deze laatste weken van m'n wedstrijd prep. Herkenbaar iemand? M'n schouders zijn altijd mijn zwakste punt geweest. Ik ben zo blij dat dat zich goed gecorrigeerd heeft in de afgelopen weken. Ik sta nu ongeveer 11%.
Je schouders waren het zwakste? t*ring.... Indrukwekkend!!
Heb je een log ofzo?

Welke klasse ha je draaien, physiek?

Thanks allemaal! Patricia, dankjewel voor je mooie compliment. Ik vind mezelf te klein voor de fysiek maar misschien volgend jaar. Dit jaar sta ik bodyfitness.
Mijn schouders waren tot op ongeveer tien weken geleden praktisch nihil. Nadat ik van coach ben gewisseld (best eng zo in je prep) ging het ineens heel snel. Soms gewoon even wat veranderingen aanbrengen en je lichaam een andere prikkel geven. Bedankt voor de complimenten, dat doet goed :D

Edit: Oh, nee, geen logje, ik heb dat wel eens geprobeerd maar ik ben niet erg georganiseerd met bijhouden :P Ik zal hier af en toe een update foto plaatsen.

Thanks allemaal! Patricia, dankjewel voor je mooie compliment. Ik vind mezelf te klein voor de fysiek maar misschien volgend jaar. Dit jaar sta ik bodyfitness. Mijn schouders waren tot op ongeveer tien weken geleden praktisch nihil. Nadat ik van coach ben gewisseld (best eng zo in je prep) ging het ineens heel snel. Soms gewoon even wat veranderingen aanbrengen en je lichaam een andere prikkel geven. Bedankt voor de complimenten, dat doet goed :D Edit: Oh, nee, geen logje, ik heb dat wel eens geprobeerd maar ik ben niet erg georganiseerd met bijhouden :P Ik zal hier af en toe een update foto plaatsen.
Gedurfd, dan nog wisselen. Maar je hebt wel echt gruwelijke schouders, moeilijk voor te stellen dat dat niet oke was :)
Veel succes met je voorbereiding dan, leuk als je af en toe wat plaatst!

Nog een chick die mij eruit bufft :(

Gaaf Chocola!! :thumb:

Terug
Naar boven