Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Hier nog een leuke vergelijking misschien, mijn 2,5 maand progressie dit jaar..

Door omstandigheden in mijn prive leven (overlijden van familielid en een goede vriend kort na elkaar, en relatieproblemen) was mijn shape ver achteruit gegaan.. had wel wat belangrijkere dingen aan mijn hoofd dan bb. begin april de draad weer opgepakt (toen is de linker foto ook gemaakt) en de rechter is van vorige week.

forum.jpg

Iedereen mag hier de carb-cycle grap maken..

Doe ik het een keer gaat iedereen over zijn nek..:roflol:

Het is gewoon een feit dat je een dergelijk fysiek natty niet gaat halen, punt!

Het neemt niet weg dat beide en vrijwel alle gasten die kiezen AAS te gebruiken keihard trainen..

Stukje droger geworden.

Door omstandigheden in mijn prive leven (overlijden van familielid en een goede vriend kort na elkaar, en relatieproblemen) was mijn shape ver achteruit gegaan.. had wel wat belangrijkere dingen aan mijn hoofd dan bb. begin april de draad weer opgepakt (toen is de linker foto ook gemaakt) en de rechter is van vorige week.

komt door fitforfree :P daar gain je snel :P

Goeie progress hoor!

Hier nog een leuke vergelijking misschien, mijn 2,5 maand progressie dit jaar.. Door omstandigheden in mijn prive leven (overlijden van familielid en een goede vriend kort na elkaar, en relatieproblemen) was mijn shape ver achteruit gegaan.. had wel wat belangrijkere dingen aan mijn hoofd dan bb. begin april de draad weer opgepakt (toen is de linker foto ook gemaakt) en de rechter is van vorige week.

Netjes.

Good ol' Kakiay

netjes voor 2,5mnd krulbrah

Hahaha :roflol:

Straps bij 3 plates.

Terug
Naar boven