AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Resultaat na een jaartje ijzer smijten

16 6 15.jpg

Ken je lachen maar je kan je focus op je rug wel degelijk bepalen tuurlijk pak je niet dan alleen onder lats maar je focus erop plaatsen helpt zeker (bij mij tenminste)

14ik6ms.jpg

je onder lat bestaat niet, je lat is één spier.
shtraplat.jpg

je kan dus niet apart onderkant lats pakken of de focus erop leggen, net zoals je niet binnenkant borst kan pakken omdat je pec major ook een spier is.

voor zover lats gaan kan je dus niet de focus leggen op een bepaald stuk, ook jij niet.

je onder lat bestaat niet, je lat is één spier.
shtraplat.jpg

je kan dus niet apart onderkant lats pakken of de focus erop leggen, net zoals je niet binnenkant borst kan pakken omdat je pec major ook een spier is.

voor zover lats gaan kan je dus niet de focus leggen op een bepaald stuk, ook jij niet.

je kan zeker wel je focus ergens op leggen. dit kan inderdaad niet op binnenkant borst omdat je pec major horizontaal samentrekt. dit maakt het dus wel mogelijk om de focus te leggen op boven of onderkant. isoleren is een ander verhaal want het blijft natuurlijk één spier.

je kan zeker wel je focus ergens op leggen. dit kan inderdaad niet op binnenkant borst omdat je pec major horizontaal samentrekt. dit maakt het dus wel mogelijk om de focus te leggen op boven of onderkant. isoleren is een ander verhaal want het blijft natuurlijk één spier.

+++

in je borst zitten meerdere spieren. Een bepaalde plek op je lat aanpakken enkel omdat je lat horizontale vezels heeft lijkt me vrij lastig/onmogenlijk

Wel grappig om te zien:
Voor de piek, piek, en rebound.
Deze foto's zijn allemaal binnen 5 dagen tijdsmarge gemaakt en op elke een compleet andere shape.

HnP4RcLh.jpg

Twee dagen voor de piek (nog beetje vochtig, 7% vet) wel goed vasculair maar erg plat omdat het laden nog niet echt was begonnen.

7UyUX2ol.jpg

N61eqeyl.jpg

gieI4SCl.jpg

Afgelopen zondag. Piek! Helemaal zonder vocht, opgepompt, 6,5% vet.

5n9QNRil.jpg

GIYVeHwl.jpg

Eerste dag rebound, veeeeeeeeeeel vocht, nog flink vasculair en 6,5% vet.

8kxsCa4m.jpg

Derde dag rebound, al ietsje minder vocht, aders smeren 'm een beetje en ik word alleen maar voller! Denk alweer 7%-7,5% vet nu.

Damn Chocola! Gefeliciteerd ook met de eerste plaats:bow:

Damn Chocola! Gefeliciteerd ook met de eerste plaats:bow:

Thanks!! De prijs boeit me niet eens zo heel erg, ben er nooit zo mee bezig geweest dat er een beker was; de echte prijs is dat ik dit heb mee mogen maken en dit proces heb mogen zien! Was zooooo bruut!!!! Volgend jaar nog groter, harder, beter!
Dank je voor de support!

4 kinderen ?!?

• Like
Waarderingen: GPRO
Nu zo'n 2 weken bezig met mijn zomer cut, hoop eind dit jaar voor het eerst op het podium te gaan staan!

2q1a1qw.jpg

Heel erg netjes! Welke wedstrijd op 't oog en welke klasse wil je pakken?

Thanks! Ik denk zelf aan Flex (SAP) cup, of toch eventueel de JBC begin 2016 in de Mens Physique klasse. Zit namelijk rond de november-december maanden met examens dus dat is nog een puntje waarover ik twijfel. Daarbij wil ik ook meteen gaan voor een hoge plaatsing dus zou goed kunnen dat ik ga voor de JBC:D

Edit: Ja uiteraard train ik benen 2x per week zelfs haha!

Thanks! Ik denk zelf aan Flex (SAP) cup, of toch eventueel de JBC begin 2016 in de Mens Physique klasse. Zit namelijk rond de november-december maanden met examens dus dat is nog een puntje waarover ik twijfel. Daarbij wil ik ook meteen gaan voor een hoge plaatsing dus zou goed kunnen dat ik ga voor de JBC:D

Blehhh, train gewoon legs en doe een echte klasse. Beachboy klasse is geen bodybuilding. Meteen goed doen joh! Kniebroeken zijn voor sissies.

Terug
Naar boven