fiezefur
Huge Freak
- Waardering
- 1.884
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Behoorlijk ja.Sws neerkijken op een fysiek (buiten dan zwaar obese door eigen schuld bijv.) is kansloos als je het mij vraagt.
Dor die poten wel echt lastig om goede broeken te vinden, maat 36 heb ik minimaal nodig voor mijn bovenbenen maar middel is 33...iemand nog tips (gewoon winkel broeken?)
![]()
Dacht neem eens een progressie foto van mijn rug als de belichting een klein beetje mee zit (bij mij zelf thuis Is t altijd Kut)
18 jaar, 1.86 88 kilo (oogt lichter is veel vet).. Train 4 maandjes nu met goede voeding alleen laatste twee weken even wat minder
Dor die poten wel echt lastig om goede broeken te vinden, maat 36 heb ik minimaal nodig voor mijn bovenbenen maar middel is 33...iemand nog tips (gewoon winkel broeken?)
armen worden toch wel beetje buiten proportioneel.
als je nou een cm of 2 tricep en een centimetertje bicep aan mij afstaat, k thnx bye.
Beentjes gaan lekker deze Squat cycle, borst is ook flink gegroeid al zie je dat in deze foto niet terug..
![]()

Nice legs! xO
Vermits ik 'cycle' lees, gebruik je? Of heeft squat cycle met iets anders te maken? Noob question mss![]()

Na legday met basmca
[Afbeelding niet meer beschikbaar]