AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Nette massa! Nog steeds 15%?

Het gaat om de pootjes bij jou, lekker man. Klasse, rug zit volgens mij ook wel massa op! Groeien de traps ook mee? Dat zie ik niet echt op de foto's. Maar met zulke stats, moet dat wel zoz ijn haha

Ja, traps zijn ook aardig gegroeid. Door mijn houding (schouders naar achteren) zie je dat niet.
Of het nog 15% is..lastig. Heb wel een lichte bicepsvain, en meeste vet zit op mijn onderbuik.

dikke poten cobblepot

Goeie benen en armen man.

Wel iets meer dan 15% denk ik zo.

15d1c12.png

Dacht neem eens een progressie foto van mijn rug als de belichting een klein beetje mee zit (bij mij zelf thuis Is t altijd Kut)

18 jaar, 1.86 88 kilo (oogt lichter is veel vet).. Train 4 maandjes nu met goede voeding alleen laatste twee weken even wat minder

Dor die poten wel echt lastig om goede broeken te vinden, maat 36 heb ik minimaal nodig voor mijn bovenbenen maar middel is 33...iemand nog tips (gewoon winkel broeken?)

Dor die poten wel echt lastig om goede broeken te vinden, maat 36 heb ik minimaal nodig voor mijn bovenbenen maar middel is 33...iemand nog tips (gewoon winkel broeken?)

Stretch! Je kunt bij score, open, Jack en Jones dat soort zaken leuke stretch broeken krijgen. Is gewoon spijker stof look en zit nog lekker ook. Gewoon afgeprijsd halen of bij een outlet oid

Heb het niet zo extreem als jij heb zelf 34 bovenbenen en middel 32 maar inderdaad een vervelend probleem

middel van 33 cm?! you wot mateee!!!

;)

15d1c12.png

Dacht neem eens een progressie foto van mijn rug als de belichting een klein beetje mee zit (bij mij zelf thuis Is t altijd Kut)

18 jaar, 1.86 88 kilo (oogt lichter is veel vet).. Train 4 maandjes nu met goede voeding alleen laatste twee weken even wat minder

Aardig fundament heb je!!

Probeer PME Legend en Kuyichi jeans eens.

Kuyichi inderdaad! En replay heeft momenteel een soort superstretch model wat redelijk rond je middel zit en toch niet je benen afknelt. Wel slim model wat natuurlijk maar net je smaak moet zijn plus aardig prijzig.

armen worden toch wel beetje buiten proportioneel.

als je nou een cm of 2 tricep en een centimetertje bicep aan mij afstaat, k thnx bye.

Thanks man. Als je nog geen armday doet, heeft mijn armen binnen 5 maanden van circa 40 naar 44cm omtrek gebracht!

Na legday met basmca
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven