- Waardering
- 4.085
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mooi gevormde vingers
Ja want op basis van een goed belichte rug foto kan je zien dat dit lager dan 12% is..

Wow mooie ogen :$
Prima rug hoorTussen al die beesten hier ook maar eens een pic van mij. Heb nog flink wat werk te doen, maar ben redelijk tevreden na 1,5 jaar trainen.

De rest is atm iets minder maar komt ook wel weer, nu heb ik weer wat ruimte om over een paar maanden te bouwen, prepare for sanca V.10![]()
Voor nu wel, later mag ik weer als vanouds aan de bak

Nu kan ik er letterlijk en figuurlijk bij doodvallen, dus ja, ik ga even geduld hebben![]()
Bizar eigenlijk. Had je het nu niet geweten stond je van het weekend waarschijnlijk gewoon te liften bij SMTK...

Nope, een paar dagen wachten had te lang geweest ... was echt beroerd man, 's morgens naar het werk gestuurd voor een dag verlof, op naar spoed en daar hebben ze me na een paar onderzoeken onmiddellijk met de ambulance en MUG naar Jessa gebracht
Maar ik had onder trainingen wel gewoon kunnen doodvallen en ik maar stoppen met roken om de ademhaling terug op gang te willen krijgen, ondertussen astma puffers met cortisone pakken die het hart extra hebben belast .... mag er niet te lang bij stilstaan![]()
De rest komt wel weer vanzelf 
Schatje toch :$