MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Bezoekers in topic

RockOfAges

Monstrous Giant
Elite Member
2x Challenge Winner
Lid geworden
23 aug 2013
Waarderingsscore
11.160
Lengte
1m95
Massa
128kg
Als ik alles zou eten wat ik wou was ik echt teringdik

Pleurklaat

Colossal Veteran
Lid geworden
9 dec 2013
Waarderingsscore
5.549
Lengte
1m78
Ik zou gewoon yolo bulken, dat superclean bulken terwijl je nog een praatjesmakende skeletto bent zal ik nooit begrijpen.

daadwerkelijk langzaam bulken is hartstikke meauje ding. is alleen makkelijker gezegd dan gedaan, de meet onnauwkeurigheid van je kcal verbruik/inname is groter dan het aantal kcal dat je dan boven onderhoud probeert te zitten.

en van die chronisch undereatende self proclaimed ectomorph hard gainers gaan dat al helemaal never nooit niet klaarspelen. dus dan inderdaad beter tering hard bulken en daarna flink moeten cutten dan een beetje je wheels spinnen, liever 3 steps forward en 2 back dan 0 steps.

iWJ

Monstrous Giant
Lid geworden
13 jul 2011
Waarderingsscore
2.124
Lengte
1m86
Massa
84kg
daadwerkelijk langzaam bulken is hartstikke meauje ding. is alleen makkelijker gezegd dan gedaan, de meet onnauwkeurigheid van je kcal verbruik/inname is groter dan het aantal kcal dat je dan boven onderhoud probeert te zitten.

en van die chronisch undereatende self proclaimed ectomorph hard gainers gaan dat al helemaal never nooit niet klaarspelen. dus dan inderdaad beter tering hard bulken en daarna flink moeten cutten dan een beetje je wheels spinnen, liever 3 steps forward en 2 back dan 0 steps.
mwoah dat valt ook wel weer mee. Als je gewoon mikt op een halve kilo per maand als intermediate/gevorderde dan is dat ceteris paribus iets meer dan 100 kcal per dag. Als je een beetje consistent bent met tracken en wegen dan lukt dat wel redelijk hoor zonder dat je comleet stilstaat.

een berg vet aankomen die je dan later er weer af moet cutten is alleen maar tijdverspilling. En dat is ook nog eens een minder fijne situatie voor je training.

maar voor die laatste doelgroep is dat inderdaad geen enorm probleem.

flexx123

Massive Warrior
+10 jaar member
Lid geworden
14 sep 2006
Waarderingsscore
5.171
Lengte
1m75
Massa
73kg
Vetpercentage
11%
Als je gewoon mikt op een halve kilo per maand als intermediate/gevorderde dan is dat ceteris paribus iets meer dan 100 kcal per dag. Als je een beetje consistent bent met tracken en wegen dan lukt dat wel redelijk hoor zonder dat je comleet stilstaat.

en daar gaat het bij de meeste fout, bij mezelf ook, velen doen gewoon aan marvinnen, alleen @Skatermarvin is 1 van de weinige die dat toegeeft.

chrisk

-
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
24 aug 2009
Waarderingsscore
5.071
Bulken op +100kcal :roflol:

iWJ

Monstrous Giant
Lid geworden
13 jul 2011
Waarderingsscore
2.124
Lengte
1m86
Massa
84kg
alsof gemiddeld 100 kcal boven je onderhoud zitten iets onhaalbaars is

chrisk

-
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
24 aug 2009
Waarderingsscore
5.071
alsof gemiddeld 100 kcal boven je onderhoud zitten iets onhaalbaars is
Nee maar voor mij klinkt dat als een bulk waar je nog steeds strict oplet en honger hebt net alsof je cut

iWJ

Monstrous Giant
Lid geworden
13 jul 2011
Waarderingsscore
2.124
Lengte
1m86
Massa
84kg
Nee maar voor mij klinkt dat als een bulk waar je nog steeds strict oplet en honger hebt net alsof je cut
hongergevoel is subejctief en strict opletten is het ook niet. gewoon je calorieën tellen, dat is sowieso verstandig.

Laatst bewerkt:

RockOfAges

Monstrous Giant
Elite Member
2x Challenge Winner
Lid geworden
23 aug 2013
Waarderingsscore
11.160
Lengte
1m95
Massa
128kg
Nu ben je gewoon dik
th?id=OIP.M42cc53eb7cd2fe7d4639e06645639c65o0&pid=15.jpg

ment0s

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
31 jul 2011
Waarderingsscore
1.302
Lengte
1m86
Massa
100kg
Vetpercentage
11%

sjorsdoren94

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
25 dec 2013
Waarderingsscore
276
Lengte
1m85
Massa
88kg
Vetpercentage
13%
kom sowieso wel boven de 5000 kcal als ik maar vreet wat ik wil

sjorsdoren94

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
25 dec 2013
Waarderingsscore
276
Lengte
1m85
Massa
88kg
Vetpercentage
13%
Lolol en ik moet mijn keel volstouwen om richting de 3000 te komen :( :(
Pizzatje van de supermarkt heeft al meer dan 800 kcalls en reep reepje milka al rond de 500 dus je zit er zo op.

Vieze jij

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
3 okt 2012
Waarderingsscore
9.487
Lengte
1m92
Massa
130kg
Vetpercentage
14%
Lolol en ik moet mijn keel volstouwen om richting de 3000 te komen :( :(

Hey praatjesmakende skeletto ,

ik zou het advies van Brison volgen = ben je zo boven de 100kg = fuck het ectoisme

Walnut

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
20 dec 2012
Waarderingsscore
1.362
Lengte
1m95
Massa
83kg
Vetpercentage
12%
Hey praatjemakende skeletto ,

ik zou het advies van Brison volgen = ben je zo boven de 100kg = fuck het ectoisme
Nee ik wil niet zo'n dikkie dik worden.

Chocolade en andere rotzooi eten is verleidelijk om mijn kcal te boosten maar al met al wil ik er ook gezond onder blijven. Ik heb me nog nooit zo goed gevoeld als nu ik zo clean eet en ik gain ook nog prima imo. Ik hoef ook geen 95kg op 8% te wegen, met 90kg rond de 12% zou ik al heel erg blij zijn. Als ik deze lijn kan voortzetten ben ik daar misschien wel binnen 1 jaar. Ik kom er vanzelf wel, en ik ben tevreden met mijn progressie tot dusver. Ik ben nog geen halfjaar serieus bezig dus misschien denk ik er later wel weer anders over.

Zo'n hele pizza krijg ik bovenop mijn huidige eetschema onmogelijk weg trouwens. (Heb ook geen oven/magnetron rofl)

Vieze jij

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
3 okt 2012
Waarderingsscore
9.487
Lengte
1m92
Massa
130kg
Vetpercentage
14%
Nee ik wil niet zo'n dikkie dik worden.

Chocolade en andere rotzooi eten is verleidelijk om mijn kcal te boosten maar al met al wil ik er ook gezond onder blijven. Ik heb me nog nooit zo goed gevoeld als nu ik zo clean eet en ik gain ook nog prima imo. Ik hoef ook geen 95kg op 8% te wegen, met 90kg rond de 12% zou ik al heel erg blij zijn. Als ik deze lijn kan voortzetten ben ik daar misschien wel binnen 1 jaar. Ik kom er vanzelf wel, en ik ben tevreden met mijn progressie tot dusver. Ik ben nog geen halfjaar serieus bezig dus misschien denk ik er later wel weer anders over.

Zo'n hele pizza krijg ik bovenop mijn huidige eetschema onmogelijk weg trouwens. (Heb ook geen oven/magnetron rofl)

gewoon een paar extra shakies per dag met eiwitten en ricepowder / oats will do the trick ,cleaner gainen kan dan bijna niet

gr dikkie dik

Walnut

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
20 dec 2012
Waarderingsscore
1.362
Lengte
1m95
Massa
83kg
Vetpercentage
12%
gewoon een paar extra shakies per dag met eiwitten en ricepowder / oats will do the trick ,cleaner gainen kan dan bijna niet

gr dikkie dik
Daar zit zeker wat in. Ik heb een blendertje gekocht dus ik zal binnenkort eens proberen om wat oats door mijn shake heen te gooien. Misschien dat ik dan mijn voorzitterschap van de Skelettoclub op kan zeggen en ooit lid mag worden van de dikkie dik-club.

sjorsdoren94

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
25 dec 2013
Waarderingsscore
276
Lengte
1m85
Massa
88kg
Vetpercentage
13%
1 pizza krijg je niet op :eek:
als ik het goed doe eet ik er meestal twee :)

Naar boven