- Waardering
- 4.085
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 8%
sorry baas
---------- Toegevoegd om 22:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:16 ----------
ontplof je niet?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sorry baas
---------- Toegevoegd om 22:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:16 ----------
ontplof je niet?
sorry baas
ontplof je niet?

Vage tint heb je daar wel.
Toch helemaal anders dan op je avatar![]()

avatar is procent of 8/9 was van de zomer
die foto is van gister procentje 13/14![]()
Probeer m'n linker lat te laten bijtrekken. Schijnt beduidend kleiner te zijn dan m'n rechter. Sowieso ben ik geen ster in flexen, zie dat m'n linker rear delt ook niet lekker flext op deze pic. VP was 3 punts meting 12, dus ga nu naar de 15 (kom van 35 ben effe helemaal klaar met cutten).

post die van de zomer eens in het groot. Ziet er sick uit

Probeer m'n linker lat te laten bijtrekken. Schijnt beduidend kleiner te zijn dan m'n rechter. Sowieso ben ik geen ster in flexen, zie dat m'n linker rear delt ook niet lekker flext op deze pic. VP was 3 punts meting 12, dus ga nu naar de 15 (kom van 35 ben effe helemaal klaar met cutten).

nee man niks voor mij

saa em , ik moet ook niet off gaan man dikke schouders daarzo
im blessed with big shoulders and big pecssaa em , ik moet ook niet off gaan man dikke schouders daarzo

Ik met armen
maar mn borst zuigt hard