Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic (5 bezoekers)

Bezoekers in topic

• GJX
  • J-F

AboveAndBeyond

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
6 sep 2014
Waarderingsscore
1.784
Lengte
2m01
Massa
107kg
Vetpercentage
12%
Heb ik het al gemaakt? @euphorea

image.jpg

Coolbuilder

Advanced Bodybuilder
Elite Member
Foto Contest Winner
Lid geworden
17 mrt 2014
Waarderingsscore
1.188
Op z'n eigen foto's is dat nooit te zien die 48cm maar nu je dit zo ziet ziet het er wel groter uit dan ik had gedacht.
Ja klopt man. Eerlijk gezegd dacht ik dat hij zn foto's heel er photoshopte. Maar die 48 heeft hij echt wel.

Coolbuilder

Advanced Bodybuilder
Elite Member
Foto Contest Winner
Lid geworden
17 mrt 2014
Waarderingsscore
1.188
Kameraad van jou is ook wel biggy. Natty behaald of ?
hoe oud is hij als ik vragen mag :P
Ja best wel. Ja man. Hij heeft inderdaad aardig wat maar zeker niet iets onnatuurlijks.
Het licht daar maakt je ook groter.. Hij is 1.83 bij 78kg ofzo. Z'n middel laat hem groter lijken, netzoals met Zac. Hij is trouwens 20.

Laatst bewerkt:

Coolbuilder

Advanced Bodybuilder
Elite Member
Foto Contest Winner
Lid geworden
17 mrt 2014
Waarderingsscore
1.188
Had trouwens aan zo'n fitness model gevraagd hoe laag hij gaat in kcal als hij cut.
2000 kcal maar per dag!! Als ik niet al mn spieren wil verliezen cut ik op 3000 kcal :eek: Is 500 a 600 onder maintenance.
Verbaasde me trouwens dat ik nog iets leek naast hun. Kleurtje + filters kunnen je heel groot laten lijken:
frontttt.jpg

Laatst bewerkt:

flexx123

Massive Warrior
+10 jaar member
Lid geworden
14 sep 2006
Waarderingsscore
5.171
Lengte
1m75
Massa
73kg
Vetpercentage
11%
Waarom wordt je dan ook geen fitness model?:P

Wengstertje

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
20 nov 2012
Waarderingsscore
1.844
Lengte
1m78
Massa
80kg
Vetpercentage
7%
Ja klopt man. Eerlijk gezegd dacht ik dat hij zn foto's heel er photoshopte. Maar die 48 heeft hij echt wel.

mwa vond hem niet impressive genoeg om dat te denken vond hem mooie lijnen hebben maar 48 cm had ik nooit verwacht had hem beetje zelfde formaat als mezelf geschat maar 48 cm heb ik gewoon nog 5/6 cm te gaan hahaha

Ashbringer45

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
1 jul 2013
Waarderingsscore
1.461
Lengte
1m79
mwa vond hem niet impressive genoeg om dat te denken vond hem mooie lijnen hebben maar 48 cm had ik nooit verwacht had hem beetje zelfde formaat als mezelf geschat maar 48 cm heb ik gewoon nog 5/6 cm te gaan hahaha

Maar wie was interpunctie.

beeldkijker

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
13 okt 2015
Waarderingsscore
1.051
Lengte
1m83
Massa
86kg
Voor de mensen die bij fibo waren en chestbrah hebben gezien bij physique apparel, hebben jullie daar ook zo een dude gezien waarvan de abs no jokes letterlijk witte bolletjes waren zo er staken ze erg uit.. Shredded as fuck was hij. Had een krater van een gat tussen zn chest. Wat langer haar, wel kaal op zn achterhoofd. Vnd het eigenlijk bijna lelijk. Die man kon niet eens rechtstaan zo strak zat zn huid..

beeldkijker

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
13 okt 2015
Waarderingsscore
1.051
Lengte
1m83
Massa
86kg
Kheb een foto gevonden (ik sta er niet op tho) Maar die guy links van chestbrah, rechts op de foto. Die man... oef...

711ec5f2-cb79-4a95-a865-ad7ec89bbc8e.jpg

Wengstertje

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
20 nov 2012
Waarderingsscore
1.844
Lengte
1m78
Massa
80kg
Vetpercentage
7%
Voor de mensen die bij fibo waren en chestbrah hebben gezien bij physique apparel, hebben jullie daar ook zo een dude gezien waarvan de abs no jokes letterlijk witte bolletjes waren zo er staken ze erg uit.. Shredded as fuck was hij. Had een krater van een gat tussen zn chest. Wat langer haar, wel kaal op zn achterhoofd. Vnd het eigenlijk bijna lelijk. Die man kon niet eens rechtstaan zo strak zat zn huid..

Kheb een foto gevonden (ik sta er niet op tho) Maar die guy links van chestbrah, rechts op de foto. Die man... oef...

lijkt erop dat tie z'n abs zo hard flexed dat tie kram gaat lopen vind overigens wel meevallen op deze foto hoe erg de blokken zijn Deniz Ulludag bijv heeft net een Lazar buik zitten blokken toch wel dikker op.

en die chestbrah ziet er echt niet uit... hij leeft de leef dankzij z'n broertje

beeldkijker

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
13 okt 2015
Waarderingsscore
1.051
Lengte
1m83
Massa
86kg
lijkt erop dat tie z'n abs zo hard flexed dat tie kram gaat lopen vind overigens wel meevallen op deze foto hoe erg de blokken zijn Deniz Ulludag bijv heeft net een Lazar buik zitten blokken toch wel dikker op.

en die chestbrah ziet er echt niet uit... hij leeft de leef dankzij z'n broertje
op de foto valt het idd niet op. Maar in het echt.. zelfs chestbrah was zn abs aan het mirin. Hoorde ze praten. lol

Naar boven