- Lid geworden
- 8 jun 2010
- Waarderingsscore
- 1.161
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Idd, ik snap ook niet waarom ik er niet bij mag staan hoorStiekem je vriend eraf knippen voor meer likes![]()

Idd, ik snap ook niet waarom ik er niet bij mag staan hoorStiekem je vriend eraf knippen voor meer likes![]()
Oh heb ik ook altijd last van. Day you started lifting is the day you became forever small en dingen.Ja geen instagram of Facebook dus dan moet het maar hier. En te verduidelijking de persoon moest ik er afknippen omdat hij zichzelf te klein vond op de foto :'(
Ik volg nu de Photoshop-cursus van Tavi Castro om daar wat aan te doen. Echt een aanrader.Oh heb ik ook altijd last van. Day you started lifting is the day you became forever small en dingen.
Idd, ik snap ook niet waarom ik er niet bij mag staan hoor![]()
Gw is je sponsor PA?
Ik volg nu de Photoshop-cursus van Tavi Castro om daar wat aan te doen. Echt een aanrader.
Naja sponsor sponsor.. Ik krijg af en toe wat kleren toegeschoven![]()
Dat is wel aardig van hun.
Spijtig wel, zie vrouwelijke lichamen liever zonder al te veel klerenDat is wel aardig van hun.
Goed gedaan, flink veel vet eraf. Lekker rustig aan massa bouwen en volgend jaar weer vet droppen en je staat er prima bij!Vandaag is m'n eerste bulk ooit gestart. Vind mezelf eigelijk nog steeds te dik. Maar er blijft geen massa over..
105 kg - 77.3kg
![]()
Vandaag is m'n eerste bulk ooit gestart. Vind mezelf eigelijk nog steeds te dik. Maar er blijft geen massa over..
105 kg - 77.3kg
![]()
real men have curves!!1!ik vind links mooier
Kennen we deze jongeman niet.
Heeft aardig aan de carbs gezeten in de korte tijd hier
weggestuurd, wut? whyJup, is weggestuurd bij nk
weggestuurd, wut? why
meen je nie. damnGeschorst voor 6 maanden omdat hij te veel gyno had..
Echt belachelijk! Iedereen zit aan de juice daar, maar omdat hij gyno heeft mag die niet meedoen..Jup, is weggestuurd bij nk