- Waardering
- 85
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 6%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mensen die niet liften haten op zijn fysiek, wat weten hun überhaupt van AAS behalve de theorie (wss ook niet eens)?. Ik denk niet dat Dutchmass een les nodig heeft, aangezien hij al een beter fysiek heeft dan 99,99% van zijn leeftijdsgenoten ongeacht AAS of niet. Zeg maar Arnold gebruikte niet op zijn 16de.
Al is het soms wel begrijpelijk, zo nu en dan komt er wel weer iemand die zwaar ondervoed is en er de ballen verstand van heeft die maar even wat doet wat die grote jongen in de sportschool zei.Mensen zijn gewoon kut, period. Met een baviaan zul je je trots nog beter kunnen delen dan met ''intellectuele'' wezens op dit forum.
Netjes hoor, vooral het zwart-witte maakt de foto afOndertussen knal ik er nog een foto op terwijl we in deze mooi discussie zitten mannenn. is trouwens voor dat de cut begon rond de 98 kilo
Twee mensjes hebben een meningsverschil. Vervolgens probeert het ene mensje het andere mensje te overtuigen van zijn/haar mening, door middel van argumenten, of door middel van drogredenen en verbale diarree als je @Ashbringer45 heet. Dit noemt men ook wel een discussie.Welke discussie? Was jouw opmerking valid dan? Wil wel weten wat jouw definitie is van gezondheid. Jaloezie en afgunst is overigens ook niet gezond, maar daar lijden er hier veel aan zo te zien. Dus wellicht kun je hun ook advies geven als je zo goed weet wat wel of niet gezond is voor de mens.
Idd iedereen met een bruut fysiek weet duidelijk waar hij mee bezig isDeze jongeman heeft een bruut fysiek en weet duidelijk waar die mee bezig is op gebied van bodybuilden, en als ik me niet vergis is dit ook een bodybuilding forum. Anders kun je toch beter met al dat gezeur over zijn gezondheid hier een topic openen
Is 100%van puperteit. Dokter zei toenn ik 10was dat her wel weg gaat zoals ze altjnd zeggenZie jij in je glazen bol wie wel/niet lift? En ja, als je zulke slechte keuzes maakt qua gezondheid dan denk ik dat je advies kunt gebruiken. Die gyno zal ook niet vanzelf gekomen zijn, tenzij hij het echt al sinds zijn puberteit had. Maar om dat zeker te kunnen weten moet ik even je glazen bol lenen.
Speciaaal voor jou gedaan geheNetjes hoor, vooral het zwart-witte maakt de foto af
Welke discussie? Was jouw opmerking valid dan? Wil wel weten wat jouw definitie is van gezondheid. Jaloezie en afgunst is overigens ook niet gezond, maar daar lijden er hier veel aan zo te zien. Dus wellicht kun je hun ook advies geven als je zo goed weet wat wel of niet gezond is voor de mens.
Post jij eens een zwart wit foto van jezelf in je kinky politie pakje.Netjes hoor, vooral het zwart-witte maakt de foto af
Post jij eens een zwart wit foto van jezelf in je kinky politie pakje.
krijgt ie gezeik mee jongeNa of voor het filmpje dat ik een hertog jan fles leeg adPost jij eens een zwart wit foto van jezelf in je kinky politie pakje.
Of geluk met genen, maar in ieder geval succesvol met bodybuilden.Idd iedereen met een bruut fysiek weet duidelijk waar hij mee bezig is
@Skatermarvin schiet hem er maar in !!!!Of geluk met genen, maar in ieder geval succesvol met bodybuilden.
Ah oké, ik geloof je dan wel. Ik wil ook niet overkomen als hater of zo, objectief gezien vind ik de keuze van AAS gebruik gewoon questionable. Zoals ik al zei, net fysiek, nice bord spaghetti op je buik en veel succes met je wedstrijdambitiesIs 100%van puperteit. Dokter zei toenn ik 10was dat her wel weg gaat zoals ze altjnd zeggen

Tijdens! Morgen heb ik vrij, ga ik al mijn likes terugpakken.Na of voor het filmpje dat ik een hertog jan fles leeg ad
Twee mensjes hebben een meningsverschil. Vervolgens probeert het ene mensje het andere mensje te overtuigen van zijn/haar mening, door middel van argumenten, of door middel van drogredenen en verbale diarree als je @Ashbringer45 heet. Dit noemt men ook wel een discussie.

Bedankt man. En ja meningen etc verschillen allemaal.Ah oké, ik geloof je dan wel. Ik wil ook niet overkomen als hater of zo, objectief gezien vind ik de keuze van AAS gebruik gewoon questionable. Zoals ik al zei, net fysiek, nice bord spaghetti op je buik en veel succes met je wedstrijdambities![]()
recht in de gevoelensTijdens! Morgen heb ik vrij, ga ik al mijn likes terugpakken.