MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic (12 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Bij deze ook maar ff mijn flubberbuik hier droppen ipv alleen mijn log.

    Yes vieze spiegel
    img-20161006-wa0043-jpeg.jpg
     
    :bow: lekker bezig!! Mooi hoor, ben jaloers met mijn flubberbuik.
    Missnuke. Serieus, ik weet dat vrouwen nogal eens onzeker zijn over hun uiterlijk. Maar ik garandeer je dat het niet nodig is in jouw geval. Je hebt ook een hele brede schouderpartij. De enige spiergroep waar ik groter in ben dan jij is mijn armomvang.
     
    Missnuke. Serieus, ik weet dat vrouwen nogal eens onzeker zijn over hun uiterlijk. Maar ik garandeer je dat het niet nodig is in jouw geval. Je hebt ook een hele brede schouderpartij. De enige spiergroep waar ik groter in ben dan jij is mijn armomvang.
    Ben je in de leer bij meaantje, Trench?
     
    Vetjes genoeg. Moet in de meest benarde posities gaan staan om ook maar een lijntje te voorschijn te toveren..

    Hou dan ook eens op met bulken en ga cutten ;)

    Of gewoon niet zeuren en je shape accepteren.

    Maar ja, vrouwen en niet zeuren... :trollface:
     
    Ben je in de leer bij meaantje, Trench?
    Ik neem geen lessen aan van iemand die mij terug naar de inrichting wil hebben. Iedere keer zuigen tegen mij dat ik niet spoor enzo. Waarom dat is weet ik nog steeds niet. Het viel wel mee toch?
     
    Ik neem geen lessen aan van iemand die mij terug naar de inrichting wil hebben. Iedere keer zuigen tegen mij dat ik niet spoor enzo. Waarom dat is weet ik nog steeds niet. Het viel wel mee toch?

    :roflol:
     
    Lekker veiny:) lopen je benen achter op upperbody?
     
    Back
    Naar boven