Beiden handen bij je hoofd houden als je trapt rookie![]()
Na verloop van tijd past je lichaam zich wel aan denk ik
Gewoon n minuutje langer rusten.....
En evt cardio "rustig" opbouwen ..gaat wel goed komen denk ik, toch?
Respect en diepe buiging.
Ben sinds een paar dagen gestopt met roken en schaam me dan weer als ik dit zo lees dat ik mijn "gezonde" longen zo vervuild heb al die jaren.
Wat een prestatie, respect!
Beiden handen bij je hoofd houden als je trapt rookie![]()
Nee hoor. Sommige houden beide handen niet eens bij het hoofd.
Duidelijk nog nooit gekickbokst
Als je gaat sparren met iemand die beetje ervaring heeft en hij/zij ziet dat jij elke keer je dekking laat zakken bij een trap ben je hard de lul.
Stoten blokken met je hoofd is niet zo fijn kan ik je vertellen uit ervaring![]()
Heb je een best waterhoofd als ze er dan bij kunnen
Als je gaat sparren met iemand die beetje ervaring heeft en hij/zij ziet dat jij elke keer je dekking laat zakken bij een trap ben je hard de lul.
Stoten blokken met je hoofd is niet zo fijn kan ik je vertellen uit ervaring![]()
Als je snel en hard trapt kan niemand je stoten
+1Nee joh. Is prima te doen. Zodra iemand roundhouse kick inzet kan je bv stap naar voren doen. Heeft trap geen effect en heb je opties zat.
Nee joh. Is prima te doen. Zodra iemand roundhouse kick inzet kan je bv stap naar voren doen. Heeft trap geen effect en heb je opties zat.
Chuck Norris ?
Nee joh. Is prima te doen. Zodra iemand roundhouse kick inzet kan je bv stap naar voren doen. Heeft trap geen effect en heb je opties zat.
Een van mijn andere passies naast krachttraining. Vond het wel een mooie actiefoto!
[afbeelding niet meer beschikbaar]