XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Mijn realistisch beeld is mijn spiegel.

Kunnen we geen natty forum en een AAS forum maken met allemaal dezelfde topics?

:roflol:

nee

Kunnen we geen natty forum en een AAS forum maken met allemaal dezelfde topics?

:roflol:

Hebben we toch al ? Alleen zijn hier veel jongens die het verkeerde forum kiezen.
We hebben hier het fitness en bodybuild forum.

Haha ben maar gewoon aan het treiteren hoor :p
Iedereen zen eigen ding:cool:

maxresdefault.jpg

Is dit wel natty nu we het er toch over hebben? Wel zieke streef voor mij.

• Like
Waarderingen: YOGI
natuurlijk zullen er ook een hoop van die nep nattys zijn, sterker nog heel de supp industrie zit er vol mee. dat is ook inherent aan dat nep-masochistische en onzekere wat bijna elke juiced up bb'er heeft. als je gewoon in de ifpa oid kijkt (een "natty" organisatie) dan is er bijna niemand die hard loopt te roepen hoe natty hij wel niet is. die geven er niks om wat anderen denken omdat het niet van die onzekere junks zijn.

Shouders harder aanpakken he jongens!

Komt vanzelf bro. Heb ook redelijk smalle schouders van mezelf en ben ook nog eens lang, trekt wel bij uiteindelijk.

Met AAS trekken die makkelijker bij :o

Waarom niet?

Ken ze allemaal niet bij naam :
Denk je dat deze jongens natty zijn ?
http://www.youtube.com/watch?v=KgzmUA-_AHw

Haha als ik aan fitness modellen denk dan denk ik meer aan een 'men's physique' zoals op flex cup. Die uit dat filmpje zijn allemaal behoorlijk buff

118.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar] no homo
scr8_lazar.jpg

natuurlijk zullen er ook een hoop van die nep nattys zijn, sterker nog heel de supp industrie zit er vol mee. dat is ook inherent aan dat nep-masochistische en onzekere wat bijna elke juiced up bb'er heeft. als je gewoon in de ifpa oid kijkt (een "natty" organisatie) dan is er bijna niemand die hard loopt te roepen hoe natty hij wel niet is. die geven er niks om wat anderen denken omdat het niet van die onzekere junks zijn.

Het feit dat ze roepen dat ze natty zijn heeft niet met het feit te maken dat ze onzeker zijn.
Puur uit op winst en misschien ook ergens "goede voornemens" om jongeren te laten sporten.

Wat die naturel wedstrijden betreft .. Ben er niet zo bekend mee maar ik ben er zeker van dat een merendeel aan de juice zit of heeft gezeten.

Terug
Naar boven