Krulbrah
Cool Novice
- Waardering
- 316
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 8%
Thanks

Geen tattoos ? heb toch echt een sleeve op linkerarm
het is niet echt een donkere tattVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks

Geen tattoos ? heb toch echt een sleeve op linkerarm
het is niet echt een donkere tattBen begonnen op men 15/16 jaar ben er nu 32. Eers 2 jaa wat aangekloot, alles door elkaar getraind, niet op voeding gelet. Daarna bij men eerste coach geraakt, op men 19de eerste wedstrijden meegedaan. Daarna 5 jaar massa gebouwd. En terug wedstrijden beginnen doen.
Totaal op (vermoeid)..huid compleet naar de klote etc..
Huid compleet naar de klote ?Totaal op (vermoeid)..huid compleet naar de klote etc..
vermoeid miss ietsje maar zit in prep..No offence, maar ik vind vaak de huid van AAS gebruikers er niet bepaald best meer uit zien. Het lijkt gewoon of je onwijs snel verouderd of iets dergelijks...Huid compleet naar de klote ?vermoeid miss ietsje maar zit in prep..
Thanks !Komt denk ik vooral door de manier hoe je kijkt, vermoeid inderdaad.
Brute shape wel!
Komt vooral denk ik omdat ik nu een beetje droger ben en de aderen enz, boven de 10% ziet het er totaal zo niet uit (vind ik).No offence, maar ik vind vaak de huid van AAS gebruikers er niet bepaald best meer uit zien. Het lijkt gewoon of je onwijs snel verouderd of iets dergelijks...
Ik begrijp je maar kan ook misschien te maken hebben met hoe dun hun huid is of op hoeveel % ze reeds staan.No offence, maar ik vind vaak de huid van AAS gebruikers er niet bepaald best meer uit zien. Het lijkt gewoon of je onwijs snel verouderd of iets dergelijks...
Thanks !
Komt vooral denk ik omdat ik nu een beetje droger ben en de aderen enz, boven de 10% ziet het er totaal zo niet uit (vind ik).
Klopt zeker. Maar zie op feestjes toch vaak gebruikers...maar moet misschien zeggen misbruikers..die niet heel laag in vetpercentage staan..maar een partij vercrackte kop hebben..Ik begrijp je maar kan ook misschien te maken hebben met hoe dun hun huid is of op hoeveel % ze reeds staan.

Daar heb je inderdaad ook gelijk inKlopt zeker. Maar zie op feestjes toch vaak gebruikers...maar moet misschien zeggen misbruikers..die niet heel laag in vetpercentage staan..maar een partij vercrackte kop hebben..
Maar dat kan ook door de combi test-tren-hgh-cocaïne komen![]()
zijn er een hoop van haha, waarschijnlijk ook nooit bloedtesten enz. yoloKlopt zeker. Maar zie op feestjes toch vaak gebruikers...maar moet misschien zeggen misbruikers..die niet heel laag in vetpercentage staan..maar een partij vercrackte kop hebben..
Maar dat kan ook door de combi test-tren-hgh-cocaïne komen![]()
Maar dat kan ook door de combi test-tren-hgh-cocaïne-ghb-cannabis-xtc-ketamine-bier komen![]()
Haha..Daar heb je inderdaad ook gelijk inzijn er een hoop van haha, waarschijnlijk ook nooit bloedtesten enz. yolo
Fair point..Op feestjes lopen over t algemeen genoeg mensen met een pep-huidje rond...heeft nix met AAS te maken

Maar dat kan ook door de combi test-tren-hgh-cocaïne-ghb-cannabis-xtc-ketamine-bier komen![]()

No offence...maar is dit 6.7%
Wel mooie shape! Iets wat meer bovenkant borst zou je shape wel ten goede komenKlopt bovenkant borst loopt achter verder denk ik ook dat ik hoger sta maar dat geeft de huidplooi meting aan foto's had me vriendin genomen maar die stond aan de zijkant dus niet. Ideaal en zonder pomp in de ochtend,No offence...maar is dit 6.7%Wel mooie shape! Iets wat meer bovenkant borst zou je shape wel ten goede komen
Succes nog de komende weken!
Edit: Even je IG gecheckt, maar deze foto's had ik persoonlijk niet gepost man! Doet je shape geen goed..