Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic (11 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Get a (chat)room en bewaar dit topic voor de foto's.
 
Vandaag die ''dude'' even weg gestuurd zodat ik de klassieke fitGIRL pose voor je kon uitvoeren. Het duurde even voor ik de juiste hoek had gevonden (want ja ik heb eigenlijk helemaal geen bil) en die tricep... tjah niet alles kan fitgirl zijn sry:roflol:... ik hoop wel dat ik mijn ''dude'' reputatie beetje kwijt ben nu.. was/ben er toch wel even goed kapot van :rolleyes:

1539vs3.gif

Godsamme zeg. Welke klasse doe je op de SAP? Weet ik wanneer ik daar moet zijn :p
 
Godsamme zeg. Welke klasse doe je op de SAP? Weet ik wanneer ik daar moet zijn :p

niet (anders was het de bodyfitness geworden), voel me niet buff genoeg en wil geen podiumopvulling zijn;) en dat ''ja maar het is ook goed voor de ervaring'' doe ik niet aan, ik wil een kans maken en tuurlijk heb je geen idee tegenover wie je komt te staan, maar als het niet in je hoofd zit word het zeker niets. Alles moet kloppen bepaalde dingen lopen achter daar wil ik eerst aan werken. Niet de behoefte mezelf voor lul te zetten vind dat je zoiets goed moet voorbereiden het is niet alleen droogtrainen natuurlijk komt veel meer bij kijken, en daarbij het is geen moetje.. ik train voor mijzelf, hoef me niet te bewijzen voor iemand. Het maakt me niet gelukkiger iig. Ik heb mijn prijs al gewonnen door weer ''normaal'' te kunnen bewegen en wie weet vind ik mezelf volgend jaar goed genoeg een poging te wagen en anders lekker niet.
 
Resultaat van +-1,5 jaar op voeding letten, en steeds fanatieker worden in het kiezen van de juiste voeding voor mij + training:). Had veel meer in kunnen zitten, maar stress en weinig slaap door een druk leven en stage werken het helaas tegen.

Feedback is zeer welkom!


IMG_1576.JPG


IMG_1577.JPG
 
Prima resultaat voor 1.5jaar. Hoelang train je in totaal?
 
Prima resultaat voor 1.5jaar. Hoelang train je in totaal?
Een kleine drie jaar nu, waarvan het eerste jaar echt uitproberen was. Ik leer voornamelijk mezelf dingen aan door te kijken naar youtube video's, artikelen te lezen en in de sportschool te kijken naar buffeltjes die (voor mij) nieuwe oefeningen doen. Heb ook nooit een trainingspartner gehad, enkel af en toe een spotter tijdens benchen.

PS: Beide foto's zijn zonder pump, lekker laat in de avond genomen:p
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven