Tieme
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 235
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vond dit verschil wel leuk , 14 maandjes.. meer face gains dan arm gains though
![]()
Haha die foto was omdat ik daar zon belachelijke t-shirt lijn hebHeb je die eerste foto bewust genomen met de bedoeling later een vergelijk te maken of leek je dat gewoon een leuke foto?
Goede vooruitgang trouwens
Zieke gains!Vond dit verschil wel leuk , 14 maandjes.. meer face gains dan arm gains though
![]()
Foto 1 zit ik rond de 79 kilo met minimaal 20 procent vet, foto 2 zit ik op 90 met 16/17 nu denk ik.
Haha die foto was omdat ik daar zon belachelijke t-shirt lijn heb

Ben ik met je eensDan snap ik hem helemaal, zonder context is het best een rare foto![]()

Toch wel blij met de progressie afgelopen half jaar, had eerder een post geüpload waarbij ik meer wilde werken aan mijn voorkant, wat aardig is gelukt volgensmij. Nu de nadruk dik gaan leggen op de beentjes met 3 keer per week een legday.
Toch wel blij met de progressie afgelopen half jaar, had eerder een post geüpload waarbij ik meer wilde werken aan mijn voorkant, wat aardig is gelukt volgensmij. Nu de nadruk dik gaan leggen op de beentjes met 3 keer per week een legday.
Thanks!
Misschien door de pull-ups, maar denk dat het zo lijkt
.Nette shape! Train je op een bepaalde manier of gebruik je een klassieke split?Nu zo’n 5 weken bezig met cutten, nog een week of 5 doortrekken nu! Om vervolgens clean t bulken met minimale vet toename
![]()
Thanks!Misschien door de pull-ups, maar denk dat het zo lijkt.
Nette shape! Train je op een bepaalde manier of gebruik je een klassieke split?