- Waardering
- 9.211
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoeveel mannen in jouw gym hebben grotere benen en bredere lats?![]()
Er trainen niet echt mega mannen bij ons. Geen wedstrijd mensen. Wel genoeg stoere wannabe droeftoetertjes.

Nee, vlogger, wordt gesponsord door xxl. Zit nu in temptation island vips als verleider.
Er trainen niet echt mega mannen bij ons. Geen wedstrijd mensen. Wel genoeg stoere wannabe droeftoetertjes.

maakt niet uit we zijn allemaal als droeft**ter begonnen

Onder welke categorie val ik dan?
1 uit miljoenendeze rapper heeft verstand van voeding : heb de beste jongen nog wel eens gepmd op facebook of hij goeie tren wist uit te halen omdat hij een massa monster eerste klas is kreeg terug: allnattybro

de man is gevaarlijk , ik zeg mr olympia 2019Ah, minizuren. Natuurlijk! Rapper Sjors heeft ook een echte homegym, hardcore zeg! En als snack eet hij een rijstwafel. Dedicated.
![]()
Verdomme die arm!
Geweldig! Die stem van die gast kan alleen echt niet. Is gewoon hilarisch..dat fysiek..bij die stem

bigorexia ?Als ik dit soort dingen lees voel ik me altijd aangesproken feels bad man
je zou denken op mijn lengte +100 kilo wegen dat ik een keer een ander beeld zou moeten hebben, maar yup still small in mijn fysie