- Waardering
- 12.551
So true.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ook maar weer eens een foto posten, eindelijk weer wat stabieler in gewicht.
Was van de trap gevallen met wondroos en vervolgens de diagnose trombose, niet ideaal allemaal.Mag nu niet zwaar trainen volgens de dokter, heel frustrerend
![]()
Supertoffe tattooOok maar weer eens een foto posten, eindelijk weer wat stabieler in gewicht.
Was van de trap gevallen met wondroos en vervolgens de diagnose trombose, niet ideaal allemaal.Mag nu niet zwaar trainen volgens de dokter, heel frustrerend
![]()

Goed gezet ook, mag ik vragen bij wie? En wat het je gekost heeft (de tijger)
Een mooie bodybuilding tanktop zou je niet misstaanOok maar weer eens een foto posten, eindelijk weer wat stabieler in gewicht.
![]()
Post operatie overblijfsel, volgende week terug liften.
![]()
Ik zie bijna abs, nog even en je kan door voor bodybuilderPost operatie overblijfsel, volgende week terug liften.
![]()

Thanks maar er is toch een 10-tal kilo vanaf vergeleken met het begin van het jaar.ziet er nog buff uit man,wat heb je aan de hand,waarom operatie ?goe herstel zou ik zeggen
Enkel nog een chest erop plakkenIk zie bijna abs, nog even en je kan door voor bodybuilder![]()

Thanks maar er is toch een 10-tal kilo vanaf vergeleken met het begin van het jaar.
1 of andere autoimuun- of spierziekte, ze hebben 2 weken terug gesneden voor biopsie van de schouder en stukjes van de lymfeklieren.
Misschien even gemist maar welke wedstrijd/klasse ga je doen?
Siggies new faces normaal, classic bbMisschien even gemist maar welke wedstrijd/klasse ga je doen?
Nieuwe wedstrijd dus neem ik aan? Nooit van gehoord namelijk.
Ik denk dat de wedstrijd nu aan zijn derde jaar toe is. Vorige edities waren in Luxemburg, dit jaar in NL (denk Breda). Best interessant hoor, 4000 euro prijzenpot en een ticket naar een grotere competitie in Canada.Nieuwe wedstrijd dus neem ik aan? Nooit van gehoord namelijk.
Word je ook gecoacht of ga je het zelf doen?

4000 euro is zeker niet verkeerd inderdaad!Ik denk dat de wedstrijd nu aan zijn derde jaar toe is. Vorige edities waren in Luxemburg, dit jaar in NL (denk Breda). Best interessant hoor, 4000 euro prijzenpot en een ticket naar een grotere competitie in Canada.
Ik ga het alleen proberen![]()
Ik heb al eens diep gecut en laag in vp gezeten, t was geen shape om u tegen te zeggen maar als ik zo de doorsnee D wedstrijden zie kwam het wel in de buurt.4000 euro is zeker niet verkeerd inderdaad!
Heb je al eens een wedstrijdshape behaald of word dit de eerste keer? Ik ben zelf blij dat ik nu al een keer echt goed droog ben geweest voor mijn wedstrijd. Dan weet je in elk geval al hoe je lichaam in elkaar zit. Als ik het zelf gedaan had zou ik al eerder zijn gaan verlagen in voeding maar mijn coach wilde niks aanpassen dus heb ik maar braaf geluisterd. En met resultaat.
Succes ben benieuwd! Ga je loggen?Ik heb al eens diep gecut en laag in vp gezeten, t was geen shape om u tegen te zeggen maar als ik zo de doorsnee D wedstrijden zie kwam het wel in de buurt.
16 weken er tussen en zo'n 11kg verschil. 91-80kg.
![]()