MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Haha Wovano is inderdaad wel een voorbeeld van hard work & dedication.
Heul veel respect.

Ga ze niet allemaal spammen maar hier een aantal van de foto's van mijn shoot :D

1925_zw.jpg

1769.jpg

1710_zw.jpg

1646_zw.jpg

1604.jpg

1585.jpg
Zieke shape. Echt heel netjes!
GA zo door

Wie is de grootste scumbag? ;)

Trouwens: als er zo'n meester voor de klas staat, zijn er dan nog überhaupt nog wel kinderen die ongehoorzaam zijn? :P

:grinny: Thanks mennnn. Ik zit ze zelf altijd te zoeken. Goed dat jij ze wel ziet.:tanden:
juliie zien er allebei goed uit hoor!! :heart:
hihihi. Dankjewel Boscoooo. :heart:
Ik zie er misschien uit als een blond engeltje :engel:, maar stiekem ben ik zonder twijfel de grootste scumbag.
Trouwens: als er zo'n meester voor de klas staat, zijn er dan nog überhaupt nog wel kinderen die ongehoorzaam zijn? :P
Haha, deze vraag beantwoordt zichzelf al. Nee dus. Meester @wovano kan die kindertjes allemaal met gemak aan. Al zijn het er veertig tegelijk.

idd navel en onderrug duurt het langst en moet je wel diep voor gaan
het komt als eerste en gaat weg als laatste

misschien heeft @wovano een tip?
Gewoon zo droog mogelijk worden en je zult zien dat uiteindelijk het slappe vel steeds minder wordt. Was bij mij ook een deel vocht wat de laatste weken wegtrok. Heb overigens niet heel veel last van slap vel.

Gewoon zo droog mogelijk worden en je zult zien dat uiteindelijk het slappe vel steeds minder wordt. Was bij mij ook een deel vocht wat de laatste weken wegtrok. Heb overigens niet heel veel last van slap vel.
Ik was altijd al chubby geweest vroeger ik had vanaf jongs af aan al overgewicht hah.

Goed frame kerel :thumbs:

Heb je zoveel acne of zijn dat moedervlekken/sproeten?

Terug
Naar boven