- Waardering
- 6.179
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zieke shape. Echt heel netjes!Ga ze niet allemaal spammen maar hier een aantal van de foto's van mijn shoot
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Thanks mennnn. Ik zit ze zelf altijd te zoeken. Goed dat jij ze wel ziet.
hihihi. Dankjewel Boscoooo.

Ik zie er misschien uit als een blond engeltje
, maar stiekem ben ik zonder twijfel de grootste scumbag. Haha, deze vraag beantwoordt zichzelf al. Nee dus. Meester @wovano kan die kindertjes allemaal met gemak aan. Al zijn het er veertig tegelijk.Trouwens: als er zo'n meester voor de klas staat, zijn er dan nog überhaupt nog wel kinderen die ongehoorzaam zijn?![]()
idd navel en onderrug duurt het langst en moet je wel diep voor gaan-15kg update
Slappe vet bij me navel gaat maar moeilijk weg haha
![]()
Ik wil niet te diep gaan eigenlijk.. nog een paar kilo’s eraf vind ik wel goed zo.idd navel en onderrug duurt het langst en moet je wel diep voor gaan
het komt als eerste en gaat weg als laatste
misschien heeft @wovano een tip?
Niks mis mee...prima shape!!Ik wil niet te diep gaan eigenlijk.. nog een paar kilo’s eraf vind ik wel goed zo.
Gewoon zo droog mogelijk worden en je zult zien dat uiteindelijk het slappe vel steeds minder wordt. Was bij mij ook een deel vocht wat de laatste weken wegtrok. Heb overigens niet heel veel last van slap vel.idd navel en onderrug duurt het langst en moet je wel diep voor gaan
het komt als eerste en gaat weg als laatste
misschien heeft @wovano een tip?
Mijn idee was ook om dit shape zo te behouden tijdens leanbulk met cardio erbij cleandieet erbij volgen om toch nog 5% 10% massa erop te plakken
Ik was altijd al chubby geweest vroeger ik had vanaf jongs af aan al overgewicht hah.Gewoon zo droog mogelijk worden en je zult zien dat uiteindelijk het slappe vel steeds minder wordt. Was bij mij ook een deel vocht wat de laatste weken wegtrok. Heb overigens niet heel veel last van slap vel.
Ik ook. Daarom zou ik zeggen, probeer eens echt heel droog te worden. 8ish%. Dan zie je pas echt hoeveel massa je hebt.Ik was altijd al chubby geweest vroeger ik had vanaf jongs af aan al overgewicht hah.
Goed frame kerel
Heb je zoveel acne of zijn dat moedervlekken/sproeten?