Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We kunnen ook gewoon meteen naar mij gaanHaha nee daar ga ik niet naar binnenIk blijf wel lekker in den bosch
.
Als ze niet had verteld dat zij het was, was het voor velen hier ook niet bekend.. Maar fijn dat je het bevestigd. (y)

Hier riep die op de gym dat ie eerst mij wilden inhalen. Dus als het goed is kan hij zo de flex doen

Hier riep die op de gym dat ie eerst mij wilden inhalen. Dus als het goed is kan hij zo de flex doen
Ik woon ook in Den Bosch, misschien kunnen we eens wat met z'n vieren doen? No homoWoont m'n vriendin ook, misschien kunnen we eens wat met z'n drieën doen?
nee man niets voor mij

.Ik ben af en toe in Den Bosch voor m'n werk, misschien kunnen we eens wat met z'n vijven doen? No homoIk woon ook in Den Bosch, misschien kunnen we eens wat met z'n vieren doen? No homo
Iemand anders zei het al, maar who cares?..
Bedoel, is er serieus iemand die het écht boeiend vind?
Blijkbaar wel, aangezien dit hele topic over wordt genomen over mij
Maargoed; ON TOPIC weer.
Post je laatst genomen foto.
Van jouzelf
Ik woon niet in Den Bosch maar heb wel een Bosch haren op m'n reet en ik heb geen problemen als jullie mij met z'n vijven doen.Ik ben af en toe in Den Bosch voor m'n werk, misschien kunnen we eens wat met z'n vijven doen? No homo
![]()
Skyblazer is boos en stuurt fotootjes rond?
Meh oke, ik ben die op de foto en ik ben yvette..joeppie :')
en nu? Feestje dan maar?
(dit is mijn laatste reactie hierop hoor, op die foto's. Verdere vragen via pm, geen garantie dat ik reageer).

je schrijft 'pik in m'n reet' verkeerd :S ;p ;P :')Ik woon niet in Den Bosch maar heb wel een Bosch haren op m'n reet en ik heb geen problemen als jullie mij met z'n vijven doen.