- Waardering
- 39.166
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 6%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Werd gewoon misselijk van Geno en werd continu snachts wakker door honger. En was heledag vermoeidHoe kun je nou "bad" gaan op 3 IU HGH? Ging je trippen? Roze olifantjes zien op de muur? De kat van de buren z'n kop eraf getrokken en op de motorkop van hun auto geplakt? Vertel me meer!
Werd gewoon misselijk van Geno en werd continu snachts wakker door honger. En was heledag vermoeid
Wat zijn we toch weer lief tegen elkaar@dreamy1 is wel zo iemand die op het nieuws komt omdat hij zichzelf in coma gespoten heeft door insuline of overleden is door de DNP.
En dan krijgt elke lifter de komende 2 jaar op verjaardagen de vraag van hun tante of ze zulke spulletjes toch niet ook gebruiken en hoe gevaarlijk whey wel niet is.

Dat heb ik.wel nodig ja
Morgen maar een balans dagje dan?Veel stress, geen cardio kunnen doen en veel te veel cheatmeals/days gehad. Des ondanks nog redelijk tevreden.
![]()

Dankje! Vandaag weer netjes begonnen met preppen.Morgen maar een balans dagje dan?
Mooie lijntjes al in je buik .....ik sluit me aan bij @Sanca Magni![]()
Nu weer vast zien te houdenGaat helemaaaaaaal goed komen met jouDankje! Vandaag weer netjes begonnen met preppen.Nu weer vast zien te houden
succes!!Damn ziet er wel goed uitVeel stress, geen cardio kunnen doen en veel te veel cheatmeals/days gehad. Des ondanks nog redelijk tevreden.
![]()
komt vorm in!
Mag vdmme wel eens wat meer eten.
True story!
ik word er niet warm van