MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Tweede dag van mijn cut.
97kg
300mg test e
1000mg tren e
400mg mast e
Sochtends clen & 50mcg t3
Voor de training T5
3iu Hg hgh

Winstrol heb ik al maar dan laatste weken voor de finishing touch

24291228-9DCB-4DE6-A406-350264237869.jpeg

Neem je tegenwoordig minder?

Gaat nergens over natuurlijk dit. Hoop dat ie beetje zit te trollen voor ze eigen gezondheid.

Je hebt best een goed fysiek maar voor de hoeveelheid gear die je gebruikt zie je er eigenlijk best ruk uit. Je had lean al ruim boven de 100kg moeten zitten

Je hebt best een goed fysiek maar voor de hoeveelheid gear die je gebruikt zie je er eigenlijk best ruk uit. Je had lean al ruim boven de 100kg moeten zitten
Had ik maar super genen. Train bijna 3 jaar dedicated serieus terwijl het daarvoor alles leren was

Maar ik train als een bodybuilder en powerlifter tegelijk he. Mijn focus is niet 100% op massa. 50% kracht 50% massa

Ja man, want met 3 a 4 zware kuren weeg je in no-time 100 kg bij 1.75 en 10 %. Zulke stats zie je niet voor niets bijna niet voorbij komen. Niet te zeggen dat ik 't direct eens ben met het aantal mg wat ie wegduwt maar je kunt niet zeggen dat ie geen net resultaat boekt.

Die 400mg mast is toch maar voor de show dan?:roflol:

Ja man, want met 3 a 4 zware kuren weeg je in no-time 100 kg bij 1.75 en 10 %. Zulke stats zie je niet voor niets bijna niet voorbij komen. Niet te zeggen dat ik 't direct eens ben met het aantal mg wat ie wegduwt maar je kunt niet zeggen dat ie geen net resultaat boekt.

Ik geloof dat Dreamy al best lange tijd non stop aan het blasten is. Zullen dus wel meer dan 3 kuren geweest zijn denk ik

Ik geloof dat Dreamy al best lange tijd non stop aan het blasten is. Zullen dus wel meer dan 3 kuren geweest zijn denk ik
Had hiervoor ook al ruim een jaar een account dat intussen gebanned is geloof ik. Dosissen lagen daar nog stukken hoger dan nu.

Echt? Heb me er niet in verdiept hoor, dacht dat ie nog niet zo lang bezig was. Was hij dan de gozer die gecoached werd door die Mooky met dat afzichtelijke fysiek? Ik hou 't allemaal niet meer bij.

Terug
Naar boven