MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Netjes @The Admiral , maar ik ben aan een inhaalslag bezig, pas maar op. Ik eet namelijk veel havermout, kip met rijst en broccoli en ananas op het moment.

• Like
Waarderingen: vntl
WTF maakt het uit als iemand gebruikt of niet? Pas wanneer die persoon PT geeft of supplementen verkoopt met de #fullnatty tag dan heb ik er wel een probleem mee.
Maar zolang iemand gewoon traint en verder niet commercieel online is wat boeit het dan of die persoon natty is of niet?

Laatst bewerkt:

Sowieso jelly want hij heeft super genen en goede fysiek.

Maar natty? Neen.

WTF maakt het uit als iemand gebruikt of niet? Pas wanneer die persoon PT geeft of supplementen verkoopt met de #fullnatty tag dan heb ik er wel een probleem mee.
Maar zoals iemand gewoon traint en verder niet commercieel online is wat boeit het dan of die persoon natty is of niet?

Natty claimen terwijl iedereen hier ziet dat dat niet zo is, is gewoon belachelijk.

Maar zoals iemand gewoon traint en verder niet commercieel online is wat boeit het dan of die persoon natty is of niet?

Het gaat er niet om of iemand natty is of niet maar over het feit dat men er over liegt. Dat is gewoon ronduit belachelijk en zielig. Ergens ook meelijwekkend.

Sowieso jelly want hij heeft super genen en goede fysiek.

Maar natty? Neen.

Natty claimen terwijl iedereen hier ziet dat dat niet zo is, is gewoon belachelijk.

Ach jongen toch. Last van onzekerheid? Dat je niet eens zo'n zelfde fysiek neer kan zetten met AAS? Dan maar gaan haten :roflol:

Mensen die mij persoonlijk kennen weten ook beter.
Bovendien doe ik BB voor mezelf, en boeit het me echt geen f**k wat jullie ervan vinden.
Verder ga ik hier niet op in, zinloze discussie

Ach jongen toch. Last van onzekerheid? Dat je niet eens zo'n zelfde fysiek neer kan zetten met AAS? Dan maar gaan haten :roflol:

Bovendien doe ik BB voor mezelf, en boeit het me echt geen f**k wat jullie ervan vinden.

Ik haat niet op jouw fysiek laat dat duidelijk zijn. Je hebt een super fysiek, zelfs met aas.

Je zegt echter doodleuk dat je nog maar twee jaartjes serieus traint en er is hier geen enkele gebruiker op het forum die zo een fysiek heeft. Dat is sowieso een compliment voor je maar meteen een reden dat ik niet geloof dat je naturel bent.

Wees blij: Niks zo pijnlijk als iemand die gebruikt maar er geen vragen/opmerkingen over krijgt :D

Maakt ook geen f**k uit, je hebt een super goed fysiek, dat is alles wat we hier met zekerheid kunnen zeggen, de rest is privé.

Laatst bewerkt:
Ik vind helemaal mooi :popcorn:

Waarom je überhaupt druk maken over wat een ander doet in zijn of haar leven als het jou niet schaadt? :dunno:

Leven en laten leven is een behoorlijk schaars goed geworden op DBB :rolleyes:

Die heb ik ook tbh :o en ik heb nou niet bepaald een indrukwekkend fysiek.
Heb ik ook. Ik zeg altijd dat het nog van mijn tijd uit Vietnam komt. En ik ben fatty natty.

20190612_191129.jpg

Terug
Naar boven