Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Ik zou er 20min extra voor fietsen:p.

:rolleyes:

68103E9C-8CC9-429B-9BD5-D2D4450D7B81.jpeg

Word je als vrouw zijnde veel aangesproken in een gym?

Een vrouw die aan het sporten is waar door haar kledingkeuze hoogstwaarschijnlijk haar figuur goed naar voren komt, in een ruimte waarin 95% van de alpha-mannetjes zich verzameld hebben om hun woede en seksuele tekortkomingen te compenseren door ijzer te verplaatsen en te schreeuwen naar 60-kilo-wegende ecto's om hun dominantie te tonen. Denk het niet.

Word je als vrouw zijnde veel aangesproken in een gym?
Niet echt tbh. Alleen blikken (vrouwen ook overigs) en gekke toestanden:
overlaatst begon er iemand random push ups op de stoel van z'n appartaat te doen tussen z'n sets door :emo:
Maar ik ben ook zowat altijd de enige vrouw in het krachtgedeelte, dus denk dat ze meer kijken van "wtf komt die hier doen.." :bang:
''insert cringy quote'', iets in de richting van: nodig me uit om samen te trainen en neem mijn vooroordelen weg. Gebeurd zo vaak op dit forum dat ik hem zelf niet eens meer grappig vind om te maken... :roflol:
Bij deze, je bent welkom.

Laatst bewerkt:
Niet echt tbh. Alleen blikken (vrouwen ook overigs) en gekke toestanden, overlaatst begon er iemand random push ups op de stoel van z'n appartaat te doen tussen z'n sets door :')
Moest ik wel even vastleggen.
Bekijk bijlage 458100

Bij deze, je bent welkom.
Zou die dat hebben gedaan om jou te impressen of onderdeel van zijn trainingsroutine?

Terug
Naar boven