- Waardering
- 10.506
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 73kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Uit interesse en eigenbelang. Welke medicatie?Heb ik ook gehad, maar verholpen met medicijn. M'n nagel was er zelfs afgevallen.
Vanaaf geen eten meer voor jou dus
Pfoe, weet niet meer, sorry, is al een jaar of 5 geleden. Kreeg ik via de huisarts/apotheek. Tabletten (het kon wel belastend voor de lever zijn); moest deze zeker 3 maanden slikken. Al die middeltjes om erop te smeren werken niet en pakken het niet bij de wortel aan. Sindsdien nooit meer last gehad.
Astuuu das terbinafine & @marina1975Pfoe, weet niet meer, sorry, is al een jaar of 5 geleden. Kreeg ik via de huisarts/apotheek. Tabletten (het kon wel belastend voor de lever zijn); moest deze zeker 3 maanden slikken. Al die middeltjes om erop te smeren werken niet en pakken het niet bij de wortel aan. Sindsdien nooit meer last gehad.
Aye, ook door 2 andere leden.
Zoek die ene foto dan maar waar z'n banaan op te zien isGvd was ik net aan het fappen, zie ik dat Bert zijn post is verwijderd.
Edit: oh, gelukkig kan ik het als moderator nog terugzien.
Daar is de nieuwigheid een beetje van af bij mij.Zoek die ene foto dan maar waar z'n banaan op te zien is
Heb jij gedaan zeker? Ik ben zelf in ieder geval genezen van mijn fetisj.Gvd was ik net aan het fappen, zie ik dat Bert zijn post is verwijderd.
Edit: oh, gelukkig kan ik het als moderator nog terugzien.
Meer mensen hebben nu een natte onderbroek door jou.Ik zie al die fitchicks van alles posten. Nou dat kan ik ook. Tindens het maken van de foto’s piste ikal in mij broek.Heb het ook op insta en facebook gepost.
![]()

Hou me tegen!!
Ik heb al een 5 maanden kuur gedaan.