AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Ja absoluut een test! We zullen ons eerste compromis moeten sluiten, Bert wil om 23u naar bed en om 7u opstaan om te trainen. Ik wil naar bed wanneer het niet meer gezellig is en relaxed samen wakker worden en zo en dan trainen. :dunno:

Of jullie doen allebei niet zo autistisch en trainen een weekje niet.

Allemaal heel erg bedankt. :cool::cheer:
Morgen vliegen

Haha, bedankt. We vliegen vanaf Eindhoven. "Mind you step" associeer ik meer met werk dan met vakantie. Afgelopen jaren een keer of 20 voor het werk vanaf Schiphol gevlogen. :P

Ik kijk die zooi nooit, maar ik zou graag Testosteron Island willen voorstellen met als deelname-eis minimaal tren of 1 g test.
*your

Ja absoluut een test! We zullen ons eerste compromis moeten sluiten, Bert wil om 23u naar bed en om 7u opstaan om te trainen. Ik wil naar bed wanneer het niet meer gezellig is en relaxed samen wakker worden en zo en dan trainen. :dunno:
Ik steun je, het is vakantie!
Veel plezier daar

ff lkkr niks

niet trainen dus

@Bert hoeveel gains ga je maken na je kuur in dat weekje. Ik zeg geen. Geniet van dat weekje en van elkaar.

Een bodybuilder ben je 365 dagen per jaar ook op vakantie
Soms moet je het eens een beetje kunnen loslaten, daarmee bedoel ik niet jezelf dik gaan vreten of zo maar wel even genieten van de dingen buiten de gym/dagelijkse leven.

Screenshot_20190922-140203_Instagram.jpg

Als die jongen wilt trainen gaat hij toch gewoon trainen

Trainen op vakantie en een beetje op je voeding letten is imo best okay maar om nou precieze bedtijden vooraf vast te leggen is een beetje té imo. Zelfs voor mij :P

Terug
Naar boven