- Waardering
- 1.530
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 13%
Meer dan de helft was al voorgezegd dus volg de lijntjes en kleur de plaatjes zoals ze bij de Marine zeggen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Meer dan de helft was al voorgezegd dus volg de lijntjes en kleur de plaatjes zoals ze bij de Marine zeggen.
Ja ron......Meer dan de helft was al voorgezegd dus volg de lijntjes en kleur de plaatjes zoals ze bij de Marine zeggen.

joh doe eens niet zo kinderachtig....Bij nader inzien stop ik die xxl dildo toch maar bij ronnie in het zakje...
Met de thermometer trek ik al een rare bek.Bij nader inzien stop ik die xxl dildo toch maar bij ronnie in het zakje...

Beter reageer ik niet meer zeker. En tijdens de meet loop je met een boog om me heen.

Ik heb ook geen vrienden.
Ik ben moddervet momenteel.
ik wil wel jouw vriend wordenAls je gaat cutten en depleten gaan er altijd meer kg's af dan je denkt. Als je denkt op 13% te staan, gaat er zo nog minstens 12 kg af tot aan wedstrijdshape.
Ik heb ook geen vrienden.
Ik ben moddervet momenteel.
Bij niet-Belgen valt elkaar pijpen niet onder ‘vriendschap’ robin.
Dat weet ik, maar dan moet ik je taxi betalen. Dan voelt het nog als betaalde seks.
friend with benefits bestaat daar niet? ;oBij niet-Belgen valt elkaar pijpen niet onder ‘vriendschap’ robin.
Ze zijn gewoon asociaal!
Nee Robin, als je iemand neukt die je kent levert dat alleen maar gezeik op. 1 avondje los en opzouten
Meer van je vriendin?