- Waardering
- 46.980
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Gewoon kopen bij de Dump.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon kopen bij de Dump.
Eerste plaats?Zooo even paar pica’s. Tijd niet actief geweest op de fora druk druk.![]()
![]()
![]()
![]()
Uit het hol van Damiaan
En nog onthaard ookIk had gedacht na de contest weer vet te worden maar blijkt goes mee te vallen
![]()
Hier en daar

Helaas buiten de top 6 geëindigd. Heb veel stres onderweg daar naartoe gehad dat heeft mijn hamstrings en gluts niet goed gedaan. Op dit niveau kan je niet permitteren dat er iets maar niet helemaal goed is. Over 7 dagen NAC Universe in Hamburg. Dan moet alles kloppen.
Volgens mij klopt het nou alHelaas buiten de top 6 geëindigd. Heb veel stres onderweg daar naartoe gehad dat heeft mijn hamstrings en gluts niet goed gedaan. Op dit niveau kan je niet permitteren dat er iets maar niet helemaal goed is. Over 7 dagen NAC Universe in Hamburg. Dan moet alles kloppen.
harde lijnen man!!Topfysiek man. Heel veel succes!!Helaas buiten de top 6 geëindigd. Heb veel stres onderweg daar naartoe gehad dat heeft mijn hamstrings en gluts niet goed gedaan. Op dit niveau kan je niet permitteren dat er iets maar niet helemaal goed is. Over 7 dagen NAC Universe in Hamburg. Dan moet alles kloppen.
Nice pic maar jammer van de plaatsing, succes met de volgende!Helaas buiten de top 6 geëindigd. Heb veel stres onderweg daar naartoe gehad dat heeft mijn hamstrings en gluts niet goed gedaan. Op dit niveau kan je niet permitteren dat er iets maar niet helemaal goed is. Over 7 dagen NAC Universe in Hamburg. Dan moet alles kloppen.
Ja moet goed komen
Niet teveel sosa dusHelaas buiten de top 6 geëindigd. Heb veel stres onderweg daar naartoe gehad dat heeft mijn hamstrings en gluts niet goed gedaan. Op dit niveau kan je niet permitteren dat er iets maar niet helemaal goed is. Over 7 dagen NAC Universe in Hamburg. Dan moet alles kloppen.