Raphie
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.105
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 25%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beeeest, 113 kilo schoon aan de haak. Hoe lang ga je nog bulken?
Besloten dat vorige week vrijdag mijn laatste blast injectie was en nu ga ik cruisen tot maart.Beeeest, 113 kilo schoon aan de haak. Hoe lang ga je nog bulken?
Limburgse heuvel gorilla gespot
Klinkt Alsof de planning eigenlijk anders was?Besloten dat vorige week vrijdag mijn laatste blast injectie was en nu ga ik cruisen tot maart.
Nee de planning was doorgaan zo lang het lekker ging. Ik vond dit een mooi punt om te eindigen.
Bent ook groot genoeg toch? Eerst maar weer eens een cut cycle? Kijken wat er onder vandaan komt?Nee de planning was doorgaan zo lang het lekker ging. Ik vond dit een mooi punt om te eindigen.
Dat gaat gebeuren tijdens de forum contest komend jaarBent ook groot genoeg toch? Eerst maar weer eens een cut cycle? Kijken wat er onder vandaan komt?

Nice. Me2 ( afhankelijk van de datum)Dat gaat gebeuren tijdens de forum contest komend jaar![]()
strak!! as always
Ben trouwens nog wel tevreden met mijn shape voor dit gewichtBent ook groot genoeg toch? Eerst maar weer eens een cut cycle? Kijken wat er onder vandaan komt?
Daar is heel wat vanaf, respect.Bekijk bijlage 473946
Tussen al het losse vel en de de vetlaag door begin ik nu her en der ook iets te zien wat op spier lijkt![]()
Das zeker een goed voornemen van je hoor, knap dat je al zover bent gekomen.Bekijk bijlage 473946
Tussen al het losse vel en de de vetlaag door begin ik nu her en der ook iets te zien wat op spier lijkt
Vanaf januari een poging tot cutten, ben benieuwd

Geen idee