MikeAKA
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9.724
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je hebt echt goeie poten man. Weet je wat ze meten?
Ik moet wel zeggen dat je 3e been een STUK minder indrukwekkend was...
wanneer ga je cutten. je bmi beter geeft aan obesitas. wel lekkere massa opgebouwd!
Nee meet eigenlijk nooit dingen opJe hebt echt goeie poten man. Weet je wat ze meten?

wanneer ga je cutten. je bmi beter geeft aan obesitas. wel lekkere massa opgebouwd!

Inmiddels nog steeds 16 jaar en 5 maanden
Nog steeds rond 94 kg
Nog steeds 187cm
Nog steeds acne als een m*therfucker
Thx, vond ik idd zelf ook dat ie niet zo tot zijn recht kwam. Lat spread vind ik ook een lastige poseAlles komt wel mooi door behalve je rug. Die komt op de huidige foto niet tot zijn recht. 16 jaar en al zo zwaar/breed wezen jezus
Wat @Wanna zegt: voor je leeftijd echt top. Overigens vind ik je rugtaper echt wel duidelijk zichtbaar en klasse. Misschien dat je de dikte nog net helemaal ziet (weet je VP ook niet).Inmiddels nog steeds 16 jaar en 5 maanden
Nog steeds rond 94 kg
Nog steeds 187cm
Nog steeds acne als een m*therfucker
Thx ,Vp inmiddels wel rond de 13/14%, rug is wel een plek waar ik gauw vet opsla. Rond maart van plan te cutten (misschien contest) dus dan gaan we zien of mijn rugdikte in verhouding staat met de breedteWat @Wanna zegt: voor je leeftijd echt top. Overigens vind ik je rugtaper echt wel duidelijk zichtbaar en klasse. Misschien dat je de dikte nog net helemaal ziet (weet je VP ook niet).
Wat @Wanna zegt: voor je leeftijd echt top. Overigens vind ik je rugtaper echt wel duidelijk zichtbaar en klasse. Misschien dat je de dikte nog net helemaal ziet (weet je VP ook niet).
Ik bedoelde dat ik mij helemaal bij jouw post aansloot omtrent z'n fysiek voor z'n leeftijd.
Mooi gewicht, maarre: waar koop je die schoenen.
Zijn sandalenMooi gewicht, maarre: waar koop je die schoenen.
Ik vraag dit voor een vriend.
Mooi gewicht, maarre: waar koop je die schoenen.
Ik vraag dit voor een vriend.