XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Thanks! Ja maar het lijkt niet veel uit te halen... 2x in de week 3sets standing en 3 sets seated. Rustig en gecontroleerd. MYO reps ook soms. ze lijken eerder iets breder te worden.
Beeld kan ook vertekenen. Ben wel benieuwd naar de cm's van je benen.

20200118_122221.jpg
Goed stel benen, maar wist niet dat jij een tattoo had!

Yep...dat cakeje heb je wel verdiend ....volgens mij is die allang op
Great shape das zeker, gewoon doorbouwen idd, 1 mndje cutten en je bent beachproof
Goed bezig Mitsy :heart:
Ja want zonder die maand cutten heeft ze echt geen beter fysiek dan 99% op het strand :rolleyes: :roflol:

Wat een dikke poten zeg! Super netjes.

Zulke kippenbouten zal ik echt nooit krijgen, 1.92 ecto, altijd wielrennersbenen
Doorblijven isoleren kan ik alleen maar zeggn. Kijken welke isolatie t beste voor jou werkt
Mn quads gaan vanaf dag 1 met bb-en al wel redelijk goed, altijd alleen maar gefietst in de tijd voor mn bb hobby maar toen had ik ook geen dikke quads. Ik doe twee benen dagen per week ene dag deadliften met hammiecurls, dumble stiff legg deadlift , kuiten. Andere dag squats met legpress en leg extensions kuiten.
de heavycompounds op ca 6 tot 8 reps. De isolaties 8 tot 10 reps
Ik ben geen ecto maar mn armen en benen zijn wel vrij lang tov de rest

Laatst bewerkt:
Damn what een benen niet normaal

Bovenbeen 78cm per poot koud. Bodylengte 184cm. Borst schouders armen vd week maar weer eens meten dan.
#ff meedoen aan die piemellengtevergelijk van van de week
76FB1872-70C7-4E7A-9BA3-2E6CA291ABFE.jpeg
Holy shit, zijn jouw stats real? 127 kg bij 1m84 (en 14%)? Ben benieuwd wat jij on stage weegt en wat je shape dan is.

Heb je pics van je hele fysiek?

Mag evt zonder je p**mel
Alleen wat ik hier op heb staan in media heb ik. Endeze had ik vorigeweek in een topic gepost.
Maar van helefysiek niet rescent

Terug
Naar boven