Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Wat is er gebeurd met je lichaamshaar af te scheren? En waarom doe je nog geen zonnebank?

Owh ja, en in b4 Sanca is stiekem nu een beachboy omdat hij een ander lief wilt :p
100x spijt van gehad vooral :P
Ik krijg spier- en huidontstekingen van de zon dus zonnebank lijkt me geen goed idee...
We hebben pas ons 14 jaar samen gevierd en ze is 7-8 weken zwanger dus had gekunt maar toch niet ;)

Ik krijg spier- en huidontstekingen van de zon dus zonnebank lijkt me geen goed idee...
We hebben pas ons 14 jaar samen gevierd en ze is 7-8 weken zwanger dus had gekunt maar toch niet ;)

Owh
Owh
En oooooowh

Ik zwijg al :p

Ooooh! Proficiat!!
Mini-strong(wo)man op komst :D:D!

Gefeliciteerd!! Meer bemanning :p

1579865853688.png

Bijlagen

• 1579865850377.png
    1579865850377.png
    1,5 MB · Weergaven: 143
Gefeliciteerd!

Als het bewust is, anders kan je dr altijd nog in d'r buik trappen :roflol:
Zeker gewenst, wat mij betreft mag het meteen een tweeling zijn!
Ik leef trouwens in angst tot het kindje er is, vorig jaar is ze het vruchtje 2x na een paar weken verloren, daar mag je niet aan denken maar speelt toch in het hoofd :(

Ik leef trouwens in angst tot het kindje er is, vorig jaar is ze het vruchtje 2x na een paar weken verloren, daar mag je niet aan denken maar speelt toch in het hoofd :(
Dan helemaal supermegagefeliciteerd! Nu komt het vast goed :D

dan is het altijd even afwachten ja.... Mijn baas heeft een bepaalde ziekte dat ze heel moeilijk zwanger wordt en het is daar ook een paar keer fout gegaan... Maar nu is ze in verwachting van een tweede kindje dat kerngezond is en uitgerekend eind februari :D zo zie je maar, het komt allemaal wel goed.

En bij jou ook:heart::heart:

Gisteren klaagde ze weer van misselijkheid en pijnlijke borsten, ik zei haar, goed zo, nu zwanger blijven :roflol:

Gefeliciteerd. Het is verder heel normaal dat een zwangerschap wordt afgebroken, alleen zit het nog aardig in de taboe sfeer om daar over te praten. Wij hebben 2 kids toch is hey ook tot 3 keer toe in de eerste weken fout gelopen.

Gefeliciteerd. Het is verder heel normaal dat een zwangerschap wordt afgebroken, alleen zit het nog aardig in de taboe sfeer om daar over te praten. Wij hebben 2 kids toch is hey ook tot 3 keer toe in de eerste weken fout gelopen.
Ik ben er dankzij een mislukte voorganger.

Terug
Naar boven