- Waardering
- 9.211
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 20%
ik zou hem een kaart gevenJe maakt je rug gewoon een beetje bol waardoor je rolletjes vet op abs lijken! Betrapt @Sanca RKO !
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik zou hem een kaart gevenJe maakt je rug gewoon een beetje bol waardoor je rolletjes vet op abs lijken! Betrapt @Sanca RKO !
Met 100,000 situps nee nooit gedachtNooit gedacht dat de abs zouden blijven na de contest
![]()

Je maakt je rug gewoon een beetje bol waardoor je rolletjes vet op abs lijken! Betrapt @Sanca RKO !
EnBlijkbaar heb ik tegenwoordig ook hamstrings, zij het een mini variant.
![]()
!Annie is this you? Ben je dronken?Blijkbaar heb ik tegenwoordig ook hamstrings, zij het een mini variant.
![]()

Maar die had ik al. She's born with it (and worked her ass off in the gym).

Neujj, dit is mijn neutrale gezicht.

Dank voor je vette knipoog

What the f**k?? Dat is de slaapkamer van mijn moeder?
Zij maakte ook de fotoWhat the f**k?? Dat is de slaapkamer van mijn moeder?

dacht al die slaapkamer komt me bekend voorWhat the f**k?? Dat is de slaapkamer van mijn moeder?

En dan komen mensen er ook nog eens achter dat jij de stiefvader van @mitsymo bent.@Bosco55555 is de vader van @MrDroeftoeter , die had ik niet aan zien komen.
Wat een sportfamilie hier broeders en zusters...DNA onbekendEn dan komen mensen er ook nog eens achter dat jij de stiefvader van @mitsymo bent.
Hele wereld op z'n kop.

#fitgirl99,9 kg, schouders als kokosnoten vandaag jammer dat het niet uitkomt op de foto lel. Kuiten als sateprikkers handig met eten
![]()