XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

IMG-20200223-WA0004.jpeg

Teamdik

Fancy sportschool. Ziet er netjes uit daar.
Ik wil ook zo'n gym holy shit
voor de liefhebbers.
bij video's staan wat filmpjes van de verschillende ruimtes in de gym.

ik heb niks te klagen. gloednieuw betaal €22.50 per maand. het is totaal niet druk (dit komt vast doordat het een dorp is).
dumbells tot 60kg. 6 rekken waar ik in kan spelen qua squat, bench en deadlift. shitload aan schijven. zelfs meerdere 1.25kg en 2.5kg

voor de liefhebbers.

ik heb niks te klagen. gloednieuw betaal €22.50 per maand. het is totaal niet druk (dit komt vast doordat het een dorp is).
dumbells tot 60kg. 6 rekken waar ik in kan spelen qua squat, bench en deadlift. shitload aan schijven. zelfs meerdere 1.25kg en 2.5kg
@Portonia1 @Armyboy en @natty87 can confirm prima gym.

voor de liefhebbers.

Wow, ik betaal het dubbele voor minder. Ziet er echt super relaxed uit. Voor mij wat ver rijden helaas. Maar mooie sportschool!

Ik was een maandje geleden in Meppel, dat was al ver naar het noorden voor mij....

Thanks man! Een flink verschil t.o.v eerst maar nog lang niet lean genoeg hoor ;).
Maar ik mag niet klagen met mijn levensstijl, is niet echt dat ik er echt voor leef momenteel.
Wel flinke ommezwaai. Plots gehad met aankomen/strongman-levensstijl?

Terug
Naar boven