- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Ik heb een flinke krullenbol.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb een flinke krullenbol.
Als mijn spieren net zo hard meegroeide dan tekende ik in voor wedstrijden.Niet eens je pruillipfoto?
Die is speciaal voor jou geweest. Staat dus niet op mijn telefoon.
Fancy sportschool. Ziet er netjes uit daar.
voor de liefhebbers.
@Portonia1 @Armyboy en @natty87 can confirm prima gym.voor de liefhebbers.
bij video's staan wat filmpjes van de verschillende ruimtes in de gym.![]()
Fitness HIER Wolvega | Wolvega
Fitness HIER Wolvega, Wolvega. 1.091 vind-ik-leuks · 2 personen praten hierover · 369 waren hier. HIER! vind je meer dan fitness en groepslessen alleen. Fitness HIER! kenmerkt zich door haar klantvrwww.facebook.com
ik heb niks te klagen. gloednieuw betaal €22.50 per maand. het is totaal niet druk (dit komt vast doordat het een dorp is).
dumbells tot 60kg. 6 rekken waar ik in kan spelen qua squat, bench en deadlift. shitload aan schijven. zelfs meerdere 1.25kg en 2.5kg
Wow, ik betaal het dubbele voor minder. Ziet er echt super relaxed uit. Voor mij wat ver rijden helaas. Maar mooie sportschool!voor de liefhebbers.
bij video's staan wat filmpjes van de verschillende ruimtes in de gym.![]()
Fitness HIER Wolvega | Wolvega
Fitness HIER Wolvega, Wolvega. 1.091 vind-ik-leuks · 2 personen praten hierover · 369 waren hier. HIER! vind je meer dan fitness en groepslessen alleen. Fitness HIER! kenmerkt zich door haar klantvrwww.facebook.com
ik heb niks te klagen. gloednieuw betaal €22.50 per maand. het is totaal niet druk (dit komt vast doordat het een dorp is).
dumbells tot 60kg. 6 rekken waar ik in kan spelen qua squat, bench en deadlift. shitload aan schijven. zelfs meerdere 1.25kg en 2.5kg
Jij bent verdomd lean aan het worden chef.Probeerde mijn piemol op de foto te krijgen niet gelukt helaas
![]()
ja dat is een dorp
zo'n 130km van utrecht.Thanks man! Een flink verschil t.o.v eerst maar nog lang niet lean genoeg hoor
. Wel flinke ommezwaai. Plots gehad met aankomen/strongman-levensstijl?Thanks man! Een flink verschil t.o.v eerst maar nog lang niet lean genoeg hoor.
Maar ik mag niet klagen met mijn levensstijl, is niet echt dat ik er echt voor leef momenteel.
Voor de volgende poging.Probeerde mijn piemol op de foto te krijgen niet gelukt helaas
![]()