- Waardering
- 16.994
- Lengte
- 1m50
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens mij heeft ze de nike winkel voor dr alleen.
Waarom sta je op je tenen, wil je langer lijken of heeft dat nog een ander effect?

Nikes? Welke Nikes?Het mooiste paartje nikes is daardoor verstopt achter mijn hoofd, anders trekt die alle aandacht.![]()

Het mooiste paartje nikes is daardoor verstopt achter mijn hoofd, anders trekt die alle aandacht.![]()
Was serieus bedoeld, als ik mijn kuiten wil aanspannen ga ik ook op mijn tenen staan.
Maar lijkt mij niet dat je het hiervoor doet bij een 'front pose'.
Bij een vrouw wel dus, zo zie je de lijnen aan de binnenkant van je benen goed. Bikini dames en body fitness dames doen het ook altijd. Frontpose gewicht meer op de tenen en bekken naar achter. @HillR mooie foto en happy bday
Was serieus bedoeld, als ik mijn kuiten wil aanspannen ga ik ook op mijn tenen staan.
Maar lijkt mij niet dat je het hiervoor doet bij een 'front pose'.
En lijken de benen dan ook slanker omdat je ze langer maakt denk ik?
Bij een vrouw wel dus, zo zie je de lijnen aan de binnenkant van je benen goed. Bikini dames en body fitness dames doen het ook altijd. Frontpose gewicht meer op de tenen en bekken naar achter. @HillR mooie foto en happy bday

Kleding aantrekken was sowieso een beetje veel gedoe of niet? 👅Maar het was me een beetje te veel gedoe om ook nog hakken aan te gaan trekken.
Mooie foto

Haha, nooit over slanker maken beginnen tegen een vrouw, stom van mij.
Tuurlijk ga je zo staan op de manier dat je lijf het best oogt. Ik sta zelf altijd op een krukje.
Maar beste shape Hill, lukt het jullie nog om te trainen nu alles dicht is?
Kleding aantrekken was sowieso een beetje veel gedoe of niet? 👅

Kan ik goed inkomen, @Punjab is het daar vast ook helemaal mee eensSowieso, op zo'n vetpercentage draag ik het liefst zo weinig mogelijk

Echt he, zeker niet tegen een ex-fatty, my jimmies are rustled!!!!!!
Ik probeer nu om de dag met weerstandsbanden te sporten, vooral om de boel een beetje bij te houden, jij?
Sowieso, op zo'n vetpercentage draag ik het liefst zo weinig mogelijk![]()