Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

E198A6B7-6F5B-4416-9ED9-D10DA48B747D.jpeg

Toen ik nog een twintiger was :sad:

lijkt hier wel een fap-forum :p

• Haha
Waarderingen: Saus
Was serieus bedoeld, als ik mijn kuiten wil aanspannen ga ik ook op mijn tenen staan.
Maar lijkt mij niet dat je het hiervoor doet bij een 'front pose'.

Bij een vrouw wel dus, zo zie je de lijnen aan de binnenkant van je benen goed. Bikini dames en body fitness dames doen het ook altijd. Frontpose gewicht meer op de tenen en bekken naar achter. @HillR mooie foto en happy bday

Bij een vrouw wel dus, zo zie je de lijnen aan de binnenkant van je benen goed. Bikini dames en body fitness dames doen het ook altijd. Frontpose gewicht meer op de tenen en bekken naar achter. @HillR mooie foto en happy bday

En lijken de benen dan ook slanker omdat je ze langer maakt denk ik?

Was serieus bedoeld, als ik mijn kuiten wil aanspannen ga ik ook op mijn tenen staan.
Maar lijkt mij niet dat je het hiervoor doet bij een 'front pose'.

Het heeft inderdaad invloed op de lijnen op mijn benen. Als je poseert dan zoek je toch naar de stand die alles het beste laat uitkomen, afgelopen zaterdagochtend was dat staand op mijn tenen.

Je moet het een beetje vergelijken met wanneer vrouwen op hoge hakken lopen, dat heeft ook invloed op hoe de benen er uit zien. Maar het was me een beetje te veel gedoe om ook nog hakken aan te gaan trekken.

En lijken de benen dan ook slanker omdat je ze langer maakt denk ik?

Grote kans inderdaad dat het mijn benen slanker maakt, mijn overtollige vet zakt hierdoor naar beneden over mijn enkels waardoor het niet zichtbaar is. :emo:

Thanks babe :heart:

Haha, nooit over slanker maken beginnen tegen een vrouw, stom van mij.

Tuurlijk ga je zo staan op de manier dat je lijf het best oogt. Ik sta zelf altijd op een krukje.

Maar beste shape Hill, lukt het jullie nog om te trainen nu alles dicht is?

Haha, nooit over slanker maken beginnen tegen een vrouw, stom van mij.

Tuurlijk ga je zo staan op de manier dat je lijf het best oogt. Ik sta zelf altijd op een krukje.

Maar beste shape Hill, lukt het jullie nog om te trainen nu alles dicht is?

Echt he, zeker niet tegen een ex-fatty, my jimmies are rustled!!!!!!

Ik probeer nu om de dag met weerstandsbanden te sporten, vooral om de boel een beetje bij te houden, jij?

Kleding aantrekken was sowieso een beetje veel gedoe of niet? 👅

Sowieso, op zo'n vetpercentage draag ik het liefst zo weinig mogelijk :eyebrow:

Echt he, zeker niet tegen een ex-fatty, my jimmies are rustled!!!!!!

Ik probeer nu om de dag met weerstandsbanden te sporten, vooral om de boel een beetje bij te houden, jij?

Sowieso, op zo'n vetpercentage draag ik het liefst zo weinig mogelijk :eyebrow:

ja ik ook, met een squatrack, dumbbells, barbell en 200 kg aan plates..je moet wat hè

Terug
Naar boven