Ano_261020
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 6.705
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
Jij bent echt vervelend de laatste tijd x
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stuur ze ook even naar mij als ze lekker is.
Waar blijft je filmpje voor je studie.

en ik ben al zo inactief afgelopen dagen

5 euro
bende gij gek ofwa, tuulk nieWaar blijft je filmpje voor je studie.
Durf je niet te uploaden hier, jonguh!
Bro als dat zo verder gaat kom ik je benen scheren als je slaapt.![]()
Meer aders! Voordeel aan thuis trainen, lekker broekloos.![]()
Bro als dat zo verder gaat kom ik je benen scheren als je slaapt.
Stuur wel iets groots met dikke aders erop

Zal je zeggen dat de definitie van 'groot' bij mannen toch wel anders is dan die van vrouwen
Had het over mijn voeten hoorZal je zeggen dat de definitie van 'groot' bij mannen toch wel anders is dan die van vrouwen
Ja dat bedoel ik
Oké. Hoelang is een Chinees?
Ja.
Hij is de beste vriend van onze Kees
Kan je dit iets specifieker uitleggen aub, dit is nogal vaag.Zal je zeggen dat de definitie van 'groot' bij mannen toch wel anders is dan die van vrouwen
Ok
Sommige mannen scheppen echt op over hun schoenmaat 45 en dan laten ze dat zo laten zien en dan denk ik, ok volgens mij is dat gemiddeld kom dan met maat 50 ofzoKan je dit iets specifieker uitleggen aub, dit is nogal vaag.
Is het hetzelfde als een man van 1m65 met schoenmaat 45 heeft of een man van 1m90 met schoenmaat 50?Sommige mannen scheppen echt op over hun schoenmaat 45 en dan laten ze dat zo laten zien en dan denk ik, ok volgens mij is dat gemiddeld kom dan met maat 50 ofzo
Je weet wat ze zeggen over mannen met grote voetenSommige mannen scheppen echt op over hun schoenmaat 45 en dan laten ze dat zo laten zien en dan denk ik, ok volgens mij is dat gemiddeld kom dan met maat 50 ofzo
In deze coronatijden moet je toch wat. Het is 45,5 btwSommige mannen scheppen echt op over hun schoenmaat 45 en dan laten ze dat zo laten zien en dan denk ik, ok volgens mij is dat gemiddeld kom dan met maat 50 ofzo
Sommige mannen scheppen echt op over hun schoenmaat 45 en dan laten ze dat zo laten zien en dan denk ik, ok volgens mij is dat gemiddeld kom dan met maat 50 ofzo