ovation
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.433
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 114kg
- Vetpercentage
- 7%
Dankjewel, we doen ons bestvind altijd al dat je echt een heel ziek fysiek hebt. Streef!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dankjewel, we doen ons bestvind altijd al dat je echt een heel ziek fysiek hebt. Streef!
Ben nu 114 kg bij 187cm
Lekkere tepel
4kg afgevallen door te weinig eten.
Heel veel werk afgelopen tijd weinig kunnen sporten. Ik hoop over 5 weken dat ik weer verder kan loggen.
Das een vrolijke blik
veel plezier daar
Beter dan niks

Thuis sporten... Toch maar eens m'n gym kleding er weer bij aangetrokken... Voelt best fijn om de kleding weer eens te dragen 😇
![]()
Ik word oprecht gelukkig dat ik je voor t eerst zie lachen, vaker doen!

Gewoon doen! Gaat je beter staan, mits een sanca baard erbij uiteraardTsja, iets met coronakapsel..... Binnenkort weer naar de kapper gelukkig.... Heb heel even aan @svenrpb zijn optie gedacht maar het scheermes moet maar niet....![]()
Je mag gerust je bench e.d afgeven hoor als je niet wil trainen
Tsja, iets met coronakapsel..... Binnenkort weer naar de kapper gelukkig.... Heb heel even aan @svenrpb zijn optie gedacht maar het scheermes moet maar niet....![]()
Leeuwarden. Is er ergens in 058 waar buiten getraind kan worden. Bp/sq/dl/ohp opties.??