Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Dat heb ok nou als ik je roddels weer eens opvang. Of je vragen in het aas topic lees "word ik kaal van dit of dat ?" Etc
Welke roddels kneus, ik weet niet waarom maar heb 4 PM's gekregen van leden hier dat je ze hebt gescammed.
Waarom zou ik me focussen om een kneus belachelijk te maken als hij dat zelf al doet

Heb je nou seriuus een ontbloot plaatje van jezelf als iphone hoesje :roflol:

Die had ik inderdaad was meer als grap bedoeld. Mensen vroegn hoe ik er op de wedstrijd uitzag en toen heb ik er 1 laten maken. Scheelt een hoop wacht effe momenten in de kroeg

---------- Toegevoegd om 20:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:01 ----------

Welke roddels kneus, ik weet niet waarom maar heb 4 PM's gekregen van leden hier dat je ze hebt gescammed.
Waarom zou ik me focussen om een kneus belachelijk te maken als hij dat zelf al doet

Doe maar rustig dadelijk valt je haar uit

Die had ik inderdaad was meer als grap bedoeld. Mensen vroegn hoe ik er op de wedstrijd uitzag en toen heb ik er 1 laten maken. Scheelt een hoop wacht effe momenten in de kroeg

Hahah gozer je laat me gewoon lachen irl, komt niet vaak voor.
Verder je fysiek is al aardig, je weet hoe alles werkt dus snel weer oppakken!

---------- Toegevoegd om 20:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:01 ----------

Doe maar rustig dadelijk valt je haar uit
Straks valt je verstand weg, oh wait

Hahah gozer je laat me gewoon lachen irl, komt niet vaak voor.
Verder je fysiek is al aardig, je weet hoe alles werkt dus snel weer oppakken!

Gelukkig doe ik dat nog goed ;). Little Dad huilt irl vaak door mijn fotos want dat wil hij ook de ballen om eens te kuren

Jezus man ik snap echt niet hoe het zo mis kan zijn in je bovenkamer

Blijkbaar nog steeds lastig om on-topic te blijven. Geschoond, willekeurig wat topicbans uitgedeeld en de volgende die het topic wil ontregelen gaat dan maar op voor een rijtje kaarten.

Oh net te laat :c

Ot: Nice pics allemaal.

Post ff een foto dan

---------- Toegevoegd om 23:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:18 ----------

Post ff een foto dan

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nieuw shirtje gekocht, was foto voor mn vriendin.
Verder niet bepaalt een spier showende foto ofzo jhaha

Post ff een foto dan

---------- Toegevoegd om 23:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:18 ----------

Post ff een foto dan

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nieuw shirtje gekocht, was foto voor mn vriendin.
Verder niet bepaalt een spier showende foto ofzo jhaha

Gaaf shirt, is wel apart. Ik had laatst ook ergens een shirt gezien met een hert of een rendier er op. Zag er ook heel apart uit. Als je weet wat voor shirt ik bedoel kun je dan mij misschien pm sturen ?
Karma omdat je pic post ;)

Ja was niet om te showen ofz, je ziet hierop nieteens borstspieren haha

Is van het merk mybrand hebben wel meerdere mooie moddelen die erg goed passen en niet loshangen.
Heb hier een L aan, ben 1.80.

---------- Toegevoegd om 23:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:28 ----------

Ja was niet om te showen ofz, je ziet hierop nieteens borstspieren haha

Is van het merk mybrand hebben wel meerdere mooie moddelen die erg goed passen en niet loshangen.
Heb hier een L aan, ben 1.80.

roxxel, heb je grotere versie van je ava?

Terug
Naar boven