- Waardering
- 11.223
OK, verkeerd opgevat, mijn fout...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
OK, verkeerd opgevat, mijn fout...
Geef niets hoor
Kom op man, laat toch niet zo over je heen lopen. Beetje gas erop
Je hoort mij ook niet klagen. Meeste 50 plussers hebben een buikje.Ziet er toch wel oké uit. Beetje extra benchen is geen straf.
Je hoort mij ook niet klagen. Meeste 50 plussers hebben een buikje.
Ik ben vooral tevreden met het feit dat ik na 3 juni geen calorie meer heb geteld! Gewoon eten wanneer je trek hebt is echt heerlijk.
O.K. Heb je ook tips?
Meer eten, dat je maar 3kg aan bent gekomen is gewoon ronduit slecht. Je zit op een ongezond vet percentage ga eten man en skip die cardio.
O.K. bedankt. Wat is volgens jouw dan wel een juiste gewichtstoename na een cut? Ik vond 3,5 kilo in 7 weken zo gek nog niet. Cardio doe ik vanaf 1 juli al helemaal niet meer.Meer eten, dat je maar 3kg aan bent gekomen is gewoon ronduit slecht. Je zit op een ongezond vet percentage ga eten man en skip die cardio.
Wel het gezicht van een Griekse god.
Ik had eigenlijk deze er op willen plakken:

Je bent wat vocht (glycogeen) en maaginhoud aangekomen wat ik ook al in je topic aanhaalde en jij je afvroeg hoe het toch kon dat je nog even droog was. Wees een realistisch man.O.K. bedankt. Wat is volgens jouw dan wel een juiste gewichtstoename na een cut? Ik vond 3,5 kilo in 7 weken zo gek nog niet. Cardio doe ik vanaf 1 juli al helemaal niet meer.
Dan had enkel je gezicht achter gelopen.