Gorillagainz
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 3.246
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 136kg
Haha ja ik heb je ook een paar keer gezien geloof ik
(ps: in real lijk je nog groter)Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
(ps: in real lijk je nog groter)Thanks voor het compliment man ! Vond mezelf altijd wel een foto wonderHaha ja ik heb je ook een paar keer gezien geloof ik(ps: in real lijk je nog groter)

Als het jou een goed gevoel geeft wil ik best een foto plaatsen met mijn vadsige lichaam hoor.Mannen zijn allemaal droog verdomme, voel me gelijk thick
Als het jou een goed gevoel geeft wil ik best een foto plaatsen met mijn vadsige lichaam hoor.
Denk zelf lager , bicep ader heb je pas vanaf 3 procent man
Je vergeet erbij te zeggen "according to DEXA scan".
Touche my n**ga
Tactisch je buik niet op de foto he
Nou...hello biceps & schouders😍
Je botten zijn zichtbaar, dus zal wel meevallen. Met dit weer en vocht kun je op op laag VP een ballon krijgen, alhoewel ik dat bij jou helemala niet zie. VP oogt vrij laag.
Lekker veel massa man. Wat is je bf% hier denk je?
Thanks, durf ik echt niet te zeggen. Mijn vetverdeling is een beetje fucked. Mijn abs komen altijd pas vrij laat tevoorschijn terwijl mijn benen, armen en schouders dan al best goed gedefinieerd zijn.

Ja heb sowieso het idee dat die kleiner worden, ben al 5 weken zeer beperkt in mijn leg days door een bil/heup blessureSide chest is bruut. Je benen lijken klein door je ub![]()