- Waardering
- 10.920
- Lengte
- 1m75
Doe ik soms als ik tijd heb. Heb ook van die dagen dat ik geen pauze kan houden en van die dagen dat ik zit te chillen in het magazijn
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doe ik soms als ik tijd heb. Heb ook van die dagen dat ik geen pauze kan houden en van die dagen dat ik zit te chillen in het magazijn
Laten we dat privé houden. Bijna alles. Zodra ik de eerste blokjes weer zie wil ik ook zonnebank pakken.Goede arm, maar heb je nou al je haren eraf geschoren?
Lekker man !!! Hoelang over gedaan en wat weeg je nu?
Exclusief het aanmodderen en dietbreak zo'n 15 weken denk ik, ben de tel een beetje kwijt.Lekker man !!! Hoelang over gedaan en wat weeg je nu?
Het liefst zou ik doorgaan omdat ik echt harde abs wil, maar dat wordt hem toch niet met m'n vel en deze hoeveelheid massa.Exclusief het aanmodderen en dietbreak zo'n 15 weken denk ik, ben de tel een beetje kwijt.
Links 91,* en rechts 80,*
Jezus die benen zijn echt goed man !! Hoelang ben je? Op 80 oog je stuk groter dan ikExclusief het aanmodderen en dietbreak zo'n 15 weken denk ik, ben de tel een beetje kwijt.Het liefst zou ik doorgaan omdat ik echt harde abs wil, maar dat wordt hem toch niet met m'n vel en deze hoeveelheid massa.
Links 91,* en rechts 80,*
Nog wel leuke vergelijking, dit was m'n vorige cut en vandaag. Zo'n 5kg verschil.
![]()
188. Jouw armen en schouders hebben dan weer een pak meer massa. M'n benen zijn nog geen eens 60cm.Jezus die benen zijn echt goed man !! Hoelang ben je? Op 80 oog je stuk groter dan ik

Ben je 22 en kaal?? Wat een leven
Tijd om het plafonnetje te witten

Mij niet gezien.
Dus? Ik ga niet hier 22 euro betalen voor een overloop. En ook geen zin om te reizen naar andere kappers
Oh je hebt t vrijwillig weg gehaald. Zag er echt uit alsof je 0.0 haar nog op je hoofd hebtDus? Ik ga niet hier 22 euro betalen voor een overloop. En ook geen zin om te reizen naar andere kappers
Kocht bij bol.com een tondeuse set voor 50 euro ofzoOh je hebt t vrijwillig weg gehaald. Zag er echt uit alsof je 0.0 haar nog op je hoofd hebt
If so who gives a shit? Is toch een bodybuildforum geen grindr?Oh je hebt t vrijwillig weg gehaald. Zag er echt uit alsof je 0.0 haar nog op je hoofd hebt
Team 23 en kaal , en dat als natty.. f**k my life
Haha goddam , die van mij ook niet maar toch ogen jouw poten aardig stevig188. Jouw armen en schouders hebben dan weer een pak meer massa. M'n benen zijn nog geen eens 60cm.![]()

Dan kan er even goed de spuit In