GPRO
Huge Freak
- Waardering
- 1.330
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Hij lijkt er wel op

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Determination traint al 6 jaar ofzo, ik geloof best dat zijn fysiek natty te behalen is in die tijd, ik train bv nog maar 3 jr.
Vaak wordt onderschat hoeveel je natty wel niet kunt bereiken .
Determination traint al 6 jaar ofzo, ik geloof best dat zijn fysiek natty te behalen is in die tijd, ik train bv nog maar 3 jr.
![]()
Ga je die 20x150kg posten of ga je nog meer bs verkopen?
Jij hebt natty nog niks bereikt dus hoe ga jij dat weten? Over een paar jaar gaat die plaat voor je kop wel verdwijnen.
Oke, wel geinig dat ik gasten ken die zogenaamd boven die natty grens zitten ken en die ook gewoon nog steeds naturel zijn
Ik geloof daar niet in, het belangrijkste is ik in jezelf te geloven. En julli denken dat je alles alleen met aas kan bereiken
Je kunt niet natty boven je natty grens komen knurft.
Omg. Het heet niet voor niks een NATTY GRENS. Om als Mexicaan de grens met de USA over te steken moet je ook smokkelen/valsspelen. Dat zelfde gaat op voor je natty grens alleen dan met AAS. Wel is het zo dat die grens voor iedereen ergens anders ligt.
Als je maar in jezelf gelooft, geloof me dan kun je ver komen, dat heb ik wel gemerkt in de afgelopen 2 jaar bro
Hoe ignore je iemand?
Nog nooit gedaan maar heb er nu wel genoeg van.

Hoe ignore je iemand?
Nog nooit gedaan maar heb er nu wel genoeg van.
Als je maar in jezelf gelooft, geloof me dan kun je ver komen, dat heb ik wel gemerkt in de afgelopen 2 jaar bro
Chrisje denk je dat ik ooit 120kg op 15% natty zal halen? Ik wil het heel graag en ik geloof in mezelf.
Chrisje denk je dat ik ooit 120kg op 15% natty zal halen? Ik wil het heel graag en ik geloof in mezelf.