Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

De volgende nobody achter een manletprofiel ga ik inderdaad maar negeren.
Kijk, Thomas is een druktemaker maar hij heeft tenminste nog stats die hem wat credit geven op een bodybuildforum. De enige stats die jij hebt is een recordaantal binnen twee uur klaarkomen op hentai.
Wat is dat toch met onzekere mensen die proberen anderen op hun vermeende punten van onzekerheid te pakken? Je laat echt alleen maar zelf zien waar je Achilleshiel ligt.

Wat is dat toch met onzekere mensen die proberen anderen op hun vermeende punten van onzekerheid te pakken?
Er is natuurlijk niets vermeend aan, in jouw geval. Uit het niets begin je te schreeuwen over mensen die je niet kent en als je daarop wordt gewezen dan pak je de moral high ground. Ik vind dat een beetje triest. Het blijkt maar weer dat sommige mensen voor jou een maatje te groot zijn, nu niet in letterlijke maar in figuurlijke zin ... ik zou mijn medeleven aanbieden maar dat doe ik niet omdat je een laf kwalletje bent.

Laatst bewerkt:
Zo trots dat ik weer een paar pagina's rellen heb kunnen starten met een foto en een halve zin.
Het is maar goed dat een overcompenseerde narcist zonder frontale cortex zoals ik hier de boel nog beetje nat houd.

Thomas weer ongenuanceerd bezig zie ik, je gaat steeds van het slechte uit, mensen zouden altijd zichzelf moeten kunnen zijn, ook in een relatie, in lijn met jezelf, als andere mannen haar beter kunnen bevredigen dan zou ik haar dat wel gunnen, ze gaat anders toch vreemd. Je komt trouwens erg infantiel over.
Ik ben blij dat je zo genuanceerd kan denken dat je het schijnbaar helemaal in order vind om een cuck fetisj te hebben.

Er is natuurlijk niets vermeend aan, in jouw geval. Uit het niets begin je te schreeuwen over mensen die je niet kent en als je daarop wordt gewezen dan pak je de moral high ground. Ik vind dat een beetje triest. Het blijkt maar weer dat sommige mensen voor jou een maatje te groot zijn, nu niet in letterlijke maar in figuurlijke zin ... ik zou mijn medeleven aanbieden maar dat doe ik niet omdat je een laf kwalletje bent.
Ik reageerde inderdaad met een aantal pogingen tot een persoonlijke aanval op een klein steekje onder water ja. :emo:
Je doet exact hetzelfde bij Bert 2 post’s hierboven???.
Neen ik spreek hem aan op zijn gedrag sinds hij is gaan kuren, daarvoor durfde hij dat natuurlijk ook niet. Overigens is iemand aanvallen op een punt waar hij toevallig onzeker over is iets totaal anders dan een soort standaard-rijtje gebruiken met de dingen waar veel mensen onzeker over zijn.

De huidhonger begint zijn uitwerking te krijgen zo te lezen.

Ik ben blij dat je zo genuanceerd kan denken dat je het schijnbaar helemaal in order vind om een cuck fetisj te hebben.

Nee beste jongen, groeien in de sportschool is goed maar ik probeer ook anders te groeien, ik claim niemand en zij claimen mij niet, jaloezie heb niets met liefde te maken, het is een stoorzender wat oriëntatie en groei begrensd. Ik acht jou emotioneel onvolwassen voor deze materie dus ik laat het hierbij.

D8ABAC92-48DF-4513-BFC7-A5C78C721EBE.jpeg

Beetje acne storing gehad op m’n schouder, begint nu mooi weg te trekken gelukkig. Biergist werkt super. Nu procentjes vet er af om de lijnen mooi zichtbaar te maken.

Nee beste jongen, groeien in de sportschool is goed maar ik probeer ook anders te groeien, ik claim niemand en zij claimt mij niet, jaloezie heb niets met liefde te maken, het is een stoorzender wat oriëntatie en groei begrensd. Ik acht jou emotioneel onvolwassen voor deze materie.
Jij laat inderdaad liever andere dingen groeien bij andere mannen door je eigen vriendin. Echte onbegrensde ware liefde.

Jij laat inderdaad liever andere dingen groeien bij andere mannen door je eigen vriendin. Echte onbegrensde ware liefde.
Heb je liever dat ze vreemdgaat dan? besides mensen kunnen verliefd worden op een ander, dat hou je toch niet tegen, is menselijk, ik ga iemand niet claimen die van een ander houdt. Dat is waanzin. Eenzijdige liefde werkt niet, als je echt om haar geeft dan laat je haar los in zo’n situatie.

Nee beste jongen, groeien in de sportschool is goed maar ik probeer ook anders te groeien, ik claim niemand en zij claimen mij niet, jaloezie heb niets met liefde te maken, het is een stoorzender wat oriëntatie en groei begrensd. Ik acht jou emotioneel onvolwassen voor deze materie dus ik laat het hierbij.
heeft ze je dat wijsgemaakt ja?

Terug
Naar boven