XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Geen probleem, dikke kans dat alle deelnemers van die meeting jou al op mute hadden staan.
Ben ik onderhand nu wel gewend van mijn trouwe internetvrienden :heart:

Of je kunt mij natuurlijk ook mij heel vaak reporten als je het niet meer aankan. Dat schijnt ook wel te werken heb ik begrepen :roflol:

Laten we maar niet in details treden voordat ik meer punten krijg, maar laten we stellen dat er een paar mensen heel butt hurt zijn jegens mij. :treuren:
Ik geniet toch stiekem wel van die relletjes, anders maar een saai forum met saaie discussies over welke spuit je nu moet gebruiken.

Ik geniet toch stiekem wel van die relletjes, anders maar een saai forum met saaie discussies over welke spuit je nu moet gebruiken.
Idem, maar schijnbaar zijn er hier een paar zuurpruimpen die het internet veel te serieus nemen en te veel waarde hechten aan hun schrale dbb-imago.

Dus we gaan er terug naar het baffen en mensen vertellen ze moeten trainen en eten.

laat je niet opjagen man, niet veel mensen doen je na
Denk niet dat t zo bedoelt is :roflol:
Ben je niet mss wat prikkelbaar door je kcal deficit?

Goed bezig iig! :)
Ach, het zijn bijna altijd dezelfde mensen die het leuk vinden om te benoemen dat ik een aantal keren een terugval heb gehad. Ik ben eigenlijk een beetje klaar met lui die erop kicken om de negatieve kanten te belichten. Gelukkig weet ik dat het gewoon voort komt uit jaloezie en eigen onzekerheid dus dat scheelt.
Hoe ziet die @MrDroeftoeter er eigenlijk uit? Heb echt letterlijk nooit één pic van hem gezien
Zal vast niet veel soeps zijn dan.

Bicep pumpp 😍

Bijlagen

• A2ED3589-6765-40F8-96A1-B2556B22D2B2.jpeg
    A2ED3589-6765-40F8-96A1-B2556B22D2B2.jpeg
    197,3 KB · Weergaven: 222
Nieuwe dag, nieuwe absfie.

20201002_170620.jpg

Waar blijven de foto's van na de lessen? :trollface:

Terug
Naar boven