Van wie?Ik moest kiezen tussen de titel aanpassen of een slotje.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Van wie?Ik moest kiezen tussen de titel aanpassen of een slotje.
Zoek je ruzie?
Sanca is zachtaardig geworden sinds hij papa is.
Mini variant volledige ak was te groot zeker 😘Snap hem weer eens niet opa.
Zoek je ruzie
Ach jij. Jij mocht willen dat je iemand zoals mij zo gek kunt krijgen. Ik fix jou binnen een dag irl. Enige eis wat jij stelt is goed zijn van binnen. Nou ik kan best wel een uurtje acteren, mijn smoeltje, smooth talk en goddelijk lijfje doet de rest.
Dan neem ik je ff flink van achter en trek je aan je haren..ow wacht, ik bedoel dan steek ik hem eens genadeloos in die kale...damn, dan pak ik je bij je flinke boo... laat maar ook zitten.
Mini variant volledige ak was te groot zeker 😘
Ik ga slapen
#leaves the slow chat
Bijlage nog wel ff weghalen 😉Ligt btw toch niet meer hier. Zo dom ben ik ook weer niet.
Sorry voor de teleurstelling, acteren heb ik eerder door dan dat jij ermee zou beginnen en smooth talk is afknapper #1Ach jij. Jij mocht willen dat je iemand zoals mij zo gek kunt krijgen. Ik fix jou binnen een dag irl. Enige eis wat jij stelt is goed zijn van binnen. Nou ik kan best wel een uurtje acteren, mijn smoeltje, smooth talk en goddelijk lijfje doet de rest.
Dan neem ik je ff flink van achter en trek je aan je haren..ow wacht, ik bedoel dan steek ik hem eens genadeloos in die kale...damn, dan pak ik je bij je flinke boo... laat maar ook zitten.

Snap hem weer eens niet opa.
Zoek je ruzie?
Ach jij. Jij mocht willen dat je iemand zoals mij zo gek kunt krijgen. Ik fix jou binnen een dag irl. Enige eis wat jij stelt is goed zijn van binnen. Nou ik kan best wel een uurtje acteren, mijn smoeltje, smooth talk en goddelijk lijfje doet de rest.

Dit zijn het soort Posts die tot op een huiszoeking uit kunnen draaien...Snap hem weer eens niet opa.
Zoek je ruzie?
Stoer doen tegenover zijn internet matties.Wtf gast
Wat moet je in godsnaam met zo'n wapen? :')
Dit zijn het soort Posts die tot op een huiszoeking uit kunnen draaien...
Ik zou er toch mee opletten

Dat was mijn gedacht ook alWeet ik. Is zonde van mijn roids die ze dan meenemen![]()

Sorry voor de teleurstelling, acteren heb ik eerder door dan dat jij ermee zou beginnen en smooth talk is afknapper #1
Dus, steek m maar genadeloos in de heg zou ik zeggen.
Ik hoop dat mijn antwoord je nu dan iig wél ultiem bevredigd heeft.![]()
Dat was mijn gedacht ook al
In be zou je ze kwijt zijn + nog eens zware boete en sportschool verbod.
(Niet dat dat laatste veel verschil maakt nu huehue)
Mezelf.