ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Stel oe an 🐼Moet ik overal een smiley bij zetten als het cynisch bedoeld is?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stel oe an 🐼Moet ik overal een smiley bij zetten als het cynisch bedoeld is?
Moet ik overal een smiley bij zetten als het cynisch bedoeld is?

Zolang het een vrouwelijk vingerkootje of die van je zelf is niet.Een witte slip is echt gay.
Is het trouwens ook gay als je ongeveer een vingerkootje in de poepert wel aangenaam vind?
Een witte slip is echt gay.
Is het trouwens ook gay als je ongeveer een vingerkootje in de poepert wel aangenaam vind?
Zolang het een vrouwelijk vingerkootje of die van je zelf is niet.
Nou...

Ja beetje lullig dat ze daar dan je gspot plaatsen heEen witte slip is echt gay.
Kan toch niet de enige zijn die die onderbroek op een luier vind lijken?Wel benieuwd hoe m’n benen in zo’n legging er uitziet eigenlijk, maar houd wel van een gewone korte broek om eerlijk te zijn
hier een bijna naakte man. No homer.
![]()
Ik moet bij onderbroeken denken aan de kleuterschool. Hand in hand in je onderbroek naar het gymlokaal voor sport. Geen idee waarom men dat vroeger deed.Kan toch niet de enige zijn die die onderbroek op een luier vind lijken?
Zoiets ongeveer
![]()
Ja ja
En wanneer je d*ck veins door je onderbroek komen mag je zeker een onderbroek dragen?Alleen als je quad vains door je leggings komen mag je als man leggings dragen
![]()
Ik moet bij onderbroeken denken aan de kleuterschool. Hand in hand in je onderbroek naar het gymlokaal voor sport. Geen idee waarom men dat vroeger deed.
Of aan m'n opa.

Here’s the kicker: het is een short die ik oprol en optrek om zo’n bb’ing slip na te bootsen lol. Wel enkel voor de foto 😅Kan toch niet de enige zijn die die onderbroek op een luier vind lijken?
Zoiets ongeveer
![]()
Die sok in je onderbroek is ook alleen voor de foto?Here’s the kicker: het is een short die ik oprol en optrek om zo’n bb’ing slip na te bootsen lol. Wel enkel voor de foto 😅
Ik moet bij onderbroeken altijd denken aan opa's, omdat m'n opa nog van de generatie herenslip was en mensen (op die leeftijd.en van de generatie ) geen f**k meer gaven over hoe je erbij liep. Sokken met sandalen onder een korte broek, tot aan de oksels opgetrokken over een overhemd.
heerlijkDat doe ik ookHere’s the kicker: het is een short die ik oprol en optrek om zo’n bb’ing slip na te bootsen lol. Wel enkel voor de foto 😅

Er zit oprecht niets in. 😅Die sok in je onderbroek is ook alleen voor de foto?