Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Waarom denken jullie dat ik buff ben? Lkkr ontbijten met whisky

Ewa er staat tich duidelijk Whisky:roflol:

Alsof hij die uberhaupt drinkt :roflol: Kan ook wel een foto maken van een dichte fles bacardi sóctehnds om 8 uur. Die EM traint en vreet dedicated as phuck

Had graag het gezicht van de casesier gezien.

0.jpg

Ik had het gisteravond gehaald

Gister haalde ik wel om 9 uur 1 blikje william lawsons, hij keek raar. Daarna na mn toets ging ik weer nar station voor 2 blikjes. Toen naar school, in de kantine gedronken. Toen weer station voor 1 blikje zelfde gozet weer :roflol:. Toen weer naar school, daarna naar de stad voor 2 blikjes en toen school. Daarna was ik uit ging ik naar huis

• Like
Waarderingen: GPRO

Gister haalde ik wel om 9 uur 1 blikje william lawsons, hij keek raar. Daarna na mn toets ging ik weer nar station voor 2 blikjes. Toen naar school, in de kantine gedronken. Toen weer station voor 1 blikje zelfde gozet weer :roflol:. Toen weer naar school, daarna naar de stad voor 2 blikjes en toen school. Daarna was ik uit ging ik naar huis

en de proteine rijke maaltijden dan?

Klein drankprobleempje? :rolleyes:

Ik had nestle crunch gehaald

---------- Toegevoegd om 12:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:17 ----------

Nee hoor, merk niks van dat. Of ik nou cola drink of ehisky cola

Waarom drink je whisky cola dan. ???

Is lkkr en word ik beetje blij van :roflol:

dus merk je er wel wat van

had laatst trouwens gedroomd dat jij m´n zonnebril had gejat em

weet niet waarom though

jullie kunnen ook met ze alle in een whatsapp groep gaan en daar doorpraten? beetje irritant om continue deze zooi te moeten lezen....

much love :cool:

Terug
Naar boven