YOGI
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 732
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 6%
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

aaaitttt chicken voor die protein natuurlijk
en die captain morgen voor de veins
Waarom denken jullie dat ik buff ben? Lkkr ontbijten met whisky
?Kijk jij ziet gelijk waar het om draait
Terwijl anderen zich focussen op een blikje cot morgan

. Toen weer naar school, daarna naar de stad voor 2 blikjes en toen school. Daarna was ik uit ging ik naar huisIk had het gisteravond gehaald
Gister haalde ik wel om 9 uur 1 blikje william lawsons, hij keek raar. Daarna na mn toets ging ik weer nar station voor 2 blikjes. Toen naar school, in de kantine gedronken. Toen weer station voor 1 blikje zelfde gozet weer. Toen weer naar school, daarna naar de stad voor 2 blikjes en toen school. Daarna was ik uit ging ik naar huis
Ik had het gisteravond gehaald
Gister haalde ik wel om 9 uur 1 blikje william lawsons, hij keek raar. Daarna na mn toets ging ik weer nar station voor 2 blikjes. Toen naar school, in de kantine gedronken. Toen weer station voor 1 blikje zelfde gozet weer. Toen weer naar school, daarna naar de stad voor 2 blikjes en toen school. Daarna was ik uit ging ik naar huis

Ik had nestle crunch gehaald
---------- Toegevoegd om 12:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:17 ----------
Nee hoor, merk niks van dat. Of ik nou cola drink of ehisky cola